Fast du fick ju med resten av inlägget? Jag skulle gissa på att detta var en tankevurpa från dig och att du just avslöjade dig.
Vad har jag nu missat? Vad menar du skulle vart en tankevurpa från MM?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast du fick ju med resten av inlägget? Jag skulle gissa på att detta var en tankevurpa från dig och att du just avslöjade dig.
Ja jag vet att du gör som alla andra och försvarar dig. Men jag får ulviga vibbar av dina reaktioner, det kan jag inte hjälpa.
Varför är du så säker på att jag kan vara tjuven? Om du nu tror att man som tjuv är tydlig och visar sig på något vis, hur tycker du att jag visat mig som tjuv?
Vad har jag nu missat? Vad menar du skulle vart en tankevurpa från MM?
Men jag fick ju inte med allt och la därför till text.
Fast du la ju inte till något? Utan ändrade en mening..
Ja, och la till några ord?! Det kallar jag lägga till.
Nu behöver du inte överreagera. Du skrev att du inte fick med all text och därför ändrade du, men du gick in och ändrade en mening mitt i texten, så att du inte fick med all text var vad som lät konstigt.
Nu är det du som tolkar in mina känslor i texten. Jag har inte överreagerat.
"!?" <--- Brukar inte innebära att man är helt lugn.
För mig är det ett starkt frågetecken. Inget mer.
Inte för mig, därför tolkade jag det som jag gjorde. Alltså är det min tolkning, så inget konstigt med det.
Undrar lite var @Sasse är ?