Sv: Passlöpen på VM
/Malin
Underbar bild! Hästens blick och ryttarens glädje!Svíþjóð skrev:
/Malin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Underbar bild! Hästens blick och ryttarens glädje!Svíþjóð skrev:
Hästen är verkligen tokvackerFreyr skrev:Underbar bild! Hästens blick och ryttarens glädje!
/Malin
Skulle vilja veta stammen på den hästen. Nån som kan den. Jag hittar inte den på Hestur. Tack....Svíþjóð skrev:Man undrar just vad det blir av honom nu.
Någon som vet vart han är såld eller kanske Valdimar har han upstallad i Sverige tillsvidare?
Vore trevligt att veta
Feykivindur och Logi
Feykivindur och Valdimar
Feykivindur och Valdimar igen
Svíþjóð skrev:Någon sa att han hade bett en medlem ur svenska landslaget att "fara och flyga" förmodligen inte med just de orden.
Om det stämmer vet jag dock inte
Svíþjóð skrev:Man undrar just vad det blir av honom nu.
Någon som vet vart han är såld eller kanske Valdimar har han upstallad i Sverige tillsvidare?
Vore trevligt att veta
Feykivindur och Logi
Feykivindur och Valdimar
Feykivindur och Valdimar igen
Korven skrev:Skulle vilja veta stammen på den hästen. Nån som kan den. Jag hittar inte den på Hestur. Tack....
Absolut, men det var djävligt dåligt från andra håll också.sambaengi skrev:Jag tycker det är kul att det nu kommer kanonbra hästar med udda färg till VM, så inte allt är svart, rött, brunt eller skimmel. Däremot så kan jag inte med när ryttare tappar humöret så det går ut över hästen. En ryttare som gör så offentligt undrar jag alltid vad han gör när ingen ser...?
sambaengi skrev:Jag tycker det är kul att det nu kommer kanonbra hästar med udda färg till VM, så inte allt är svart, rött, brunt eller skimmel. Däremot så kan jag inte med när ryttare tappar humöret så det går ut över hästen. En ryttare som gör så offentligt undrar jag alltid vad han gör när ingen ser...?
Tack, finns det fler artiklar från VM?honung skrev:Här en artikel med kommentar av MS
Norrköpings Tidningar Söndag 14/8
Jag måste bara fråga.Lyckan1 skrev:är det hedersvärt att göra ryggningshjälper när hästen snällt gått in i boxen?
Är det hedersvärt att neka hjälp från annan lagkamrat för att leda in hästen i boxen?
Lobelia skrev:Visst är det förkastligt att tappa humöret, men handen på hjärtat är det verkligen någon som kan ärligt kan säga att de aldrig vid något tillfälle tappat humöret/varit orättvisa mot hästen, i synnerhet när man var lite yngre? Skillnaden här var att killen råkade göra det offentligt, tog konsekvenserna av det och troligen lärde sig något mycket viktigt. Hästar är dessutom kloka djur och klarar många gånger av enstaka missöden utan några men.
Det är mänskligt att fela men gudomligt at förlåta
Svíþjóð skrev:Ojojoj, vart hittades allt?
Lyckan1 skrev:är det hedersvärt att göra ryggningshjälper när hästen snällt gått in i boxen?
Är det hedersvärt att neka hjälp från annan lagkamrat för att leda in hästen i boxen?