Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har jobbat i stall.Papercuts.. kom tillbaka när ni har 11 blåmärken på benen, det har jag just nu. Plus ett oräkneligt antal småsår. Poledance och bilar är farliga saker (och nu menar jag inte i kombination)
Äsch. Lite hästsparkar och tramp har väl alla råkat ut förJag har jobbat i stall.
Absolut, nu syftade jag mer på alla konstanta blåmärken för allt jobb utan hästar inblandade. Hästarna orsakade bara ett brutet finger, ett brutet revben och nån enstaka hjärnskakning, det kan man ju leva med.Äsch. Lite hästsparkar och tramp har väl alla råkat ut för
@cili Pfft, ska vi jämföra blåmärken? Jag räknade enkelt till 15 stycken nu Ett jobb där det ibland inträffar våldsamheter gör trots allt sitt till
Hela min ena underarm är blå, för den har jag tryckt lite väl hårt mot stången@cili Då tar vi min vänstra arm, den innehåller iofs inte elva stycken men åtminstone nio stycken (Brottning och transport av figurant.)
Just nu tänkte jag visserligen mest på kreativitet i form av att hugga av tummar, men vi kan räkna in annat i det också.@Hedinn Menar du kreativitet som i konstnärlighet så håller jag med dig. Idag blev jag för övrigt mobbad för mina uniformsbyxor som saknar en av knapparna i midjan och där fållen på ena byxbenet har trillat ner. (Fållen trillade för övrigt ner någonstans kring jul ) Jag vägrar dock att sy eftersom jag är så katastrofalt uruselt dålig på det
Oooh, vi kan transformeras till smurfar båda två!@cili Det är tjusigt! Varje arbetsdag frågar mina kollegor var dagens blåmärken sitter och vad de kommer av