Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gör korvstroganoff av grillkorven, servera med ris.
Entrecôte med ugnsbakade grönsaker och kokt sparris, servera med en kall sås gjord på kvarg (blanda ut kvargen med vatten till typ yoghurtkonsistens och krydda sedan med kryddor eller färdig dipmix)
Sen kan du ju faktiskt äta kvarg också!
Entrecôten kommer ta typ ett halvår att tina upp, så den får vila i frysen ett tag till.
Korv stroganoff var jag sugen på för nån dag sen, men det blir lite svårt utan tomater :angel:
Kvarg kan jag definitivt äta, men det brukar jag ha med som mellanmål. Få saker slår naturell kvarg med bär i :love:

@cili Men du kan väl åtminstone unna mig en butler sen när du har en. Det är tanken som räknas! (Vilket iofs är ett uttryck som jag avskyr :p )

Sure thing, @LindgrenV , du har fått en uppgift. Jag har en matlåda till imorgon eftersom min kära låtsassyster stekte pannkakor så det räckte till det :love: Men sen kommer en torsdag och en fredag också :p

Jaha, JAHA, nähä, här blev man visst anställd hos flera hem samtidigt under tiden man ser ett avsnitt av Heroes :cautious:

Såååååatteeh, vad vill alla till matlåda då? :D

Nu är jag löjligt förbannad. Skulle använda micron, varpå den vibrerar ner kokböckerna som står där, som välte mitt våffeljärn, som åkte i backen med ett brak och hade sönder sig självt, en bricka och Bolls specialskål. Hoppas innerligt att jag ska kunna limma ihop den igen, för jag vet inte var jag skulle kunna få tag i en ny :(

Nu är jag löjligt förbannad. Skulle använda micron, varpå den vibrerar ner kokböckerna som står där, som välte mitt våffeljärn, som åkte i backen med ett brak och hade sönder sig självt, en bricka och Bolls specialskål. Hoppas innerligt att jag ska kunna limma ihop den igen, för jag vet inte var jag skulle kunna få tag i en ny :(

Jävla micro :mad:

Trodde att katten skulle bli glad när jag kom hem då hon aldrig varit ensam så här länge men näpp, hon ville bara ut i trappuppgången :cautious::p

Nu tittar jag på Top Gear, det är faktiskt kul :D

@LindgrenV Och jag påbörjar tre dagar av schnitzel med ris. Fantastiskt kul ;)

Är löjligt trött idag. Sovit skitdåligt pga ond rygg och mardrömmar. Tio timmar jobb kvar innan jag får gå hem och lägga mig

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 864
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 107
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10