Då leder du! Jag är nån slags grånad smurf på mitt jobb...@cili Jag är ju dessutom smurf-klädd på mitt jobb
Jag behöver för övrigt en butler. Jag har för mycket träningsvärk för att gå till köket och värma mat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då leder du! Jag är nån slags grånad smurf på mitt jobb...@cili Jag är ju dessutom smurf-klädd på mitt jobb
Ooh plommonlila vore nåt!@cili Jag har önskat mig turkosa och plommonlila uniformer men inget gehör för det Staten är verkligen konservativ!
När butlern har arbetat klart hos dig kanske du kan skicka hit den?
Då leder du! Jag är nån slags grånad smurf på mitt jobb...
Jag behöver för övrigt en butler. Jag har för mycket träningsvärk för att gå till köket och värma mat.
Men jag vill ju ha en asbra butlerDu kan få låna min butler, men han är tyvärr rätt värdelös!
Men jag vill ju ha en asbra butler
Mmmmm jordgubbarDagens i-landsproblem: Jag har massor med mat i kylskåpet/frysen, men är inte sugen på nåt som finns där. Jag vill mest äta jordgubbar, men det känns som en typiskt dålig lunch när man ska iväg och rida (eller ja, dålig lunch oavsett vad man ska göra)
Jag har ett litet annorlunda problem. Jag är sååå sugen att tugga på nåt, men fortfarande vansinnigt mätt sen frukosten, så jag orkar inte.Dagens i-landsproblem: Jag har massor med mat i kylskåpet/frysen, men är inte sugen på nåt som finns där. Jag vill mest äta jordgubbar, men det känns som en typiskt dålig lunch när man ska iväg och rida (eller ja, dålig lunch oavsett vad man ska göra)
Det slutade med att jag åt två fläskkotletter med några cocktailtomater, bara för att det fanns färdigt att värma i micron (ja inte tomaterna då, dom låg i en burk på bänken).Mmmmm jordgubbar
Vad har du för mat hemma då? Jag är sugen på pastasallad. Det jag har hemma är två halva gurkor och en fjösen champinjon som sett sina finare dagar
Tuggummi?Jag har ett litet annorlunda problem. Jag är sååå sugen att tugga på nåt, men fortfarande vansinnigt mätt sen frukosten, så jag orkar inte.
Usch, nej!Tuggummi?
Alltså, hade du inte bott så långt bort hade jag lätt kunnat komma hem till dig och laga matlådor åt dig för du har en miljon ggr roligare ingredienser hos dig än vad jag harMen röööv. Jag som tänkte "äh, jag kan äta knäckemackor" kom på att jag ju inte fixat matlådor till de tre kommande jobbdagarna. Och jag jobbar aslånga pass och kommer hem sent = kommer inte orka fixa matlåda på kvällen. Tänker inte äta ute tre dagar i rad. Nu blev det ju ännu mer jobbigt. Just nu känner jag mest för att svänga ihop tre lådor med pulvermos, men det är en typiskt dålig idé (och inte är det gott heller).
Vad hade du gjort för matlådor då? Jag är i desperat behov av inspiration. Just nu lutar det åt att göra ris i riskokaren och steka tre schnitzlar. Och steka nån korv eller två att äta idag.Alltså, hade du inte bott så långt bort hade jag lätt kunnat komma hem till dig och laga matlådor åt dig för du har en miljon ggr roligare ingredienser hos dig än vad jag har