Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Asko Det är ju mycket roligare att bygga ett staket än att bara sätta upp matskålen på en bänk! Var lite kreativ![]()
Ja hon heter Kakmonstret av en anledning
Hinderbana!!Ett staket inomhus som man måste över varje gång man ska in i det rummet, låter verkligen jättekul![]()
Min syster tycker att jag borde byta namn på mina katter, eftersom Kakan är rund som en Boll![]()
Officiellt sett så heter dom ju Kakmonstret och Little Nicky, så det vore nog inte så svårt att gissa dåDu har inte bett någon som inte sett dina katter förut gissa vem som heter vad?
![]()
Och jag läste "Danska sockar", det lät ju inte så himla trevligt. Svettiga tygbitar, säkert med hål i stortån och hälen. Hade passat fint bland Bonbons äckelgodis.Köpte godis idag. Såg nu vad de hette. "Danska stockar".
... Min perversa hjärnhalva vill få det till något annat.
Och jag läste "Danska sockar", det lät ju inte så himla trevligt. Svettiga tygbitar, säkert med hål i stortån och hälen. Hade passat fint bland Bonbons äckelgodis.
Köpte godis idag. Såg nu vad de hette. "Danska stockar".
... Min perversa hjärnhalva vill få det till något annat.
Själv tänkte jag visserligen kroppsligt, men äggstockar var det första som dök upp i mitt huvud och jag funderade en kort stund på vad som var så perverst med det. Sen insåg jag att det nog var alldeles för längesen jag såg en naken man.Och jag läste "Danska sockar", det lät ju inte så himla trevligt. Svettiga tygbitar, säkert med hål i stortån och hälen. Hade passat fint bland Bonbons äckelgodis.
Eller så var det bara länge sen du såg en naken danskSjälv tänkte jag visserligen kroppsligt, men äggstockar var det första som dök upp i mitt huvud och jag funderade en kort stund på vad som var så perverst med det. Sen insåg jag att det nog var alldeles för längesen jag såg en naken man.
.....Eller så var det bara länge sen du såg en naken dansk![]()
Task, hade jag tippat på annars.Dansk skulle det stå, inte dask![]()
SåklartTask, hade jag tippat på annars.
Men det är ju jätteskumt, varför svullnar det upp av ett litet skärsår? Aldrig varit med om det tidigare...@Hedinn Välkommen i klubben! Jag skulle idag vara snäll och sortera de intagnas inkommande post i fina högar. Vad händer? Jominsann, visst är det en tidning inslagen i sånt där lite rejälare, brunt papper och visst försöker det papperet skära lillfingret av mig!Blodvite uppstår och fingret svullnar upp
Sen fick jag i en kvart gå omkring med en jäkla pappersservett runt fingret. (Givetvis finns det plåster men 1. jag gillar inte tråkiga hudfärgade plåster och 2. det är svårt att få ett plåster att sitta vettigt runt mitt pyttelilla lillfinger, särskilt när det blöder åt alla håll och kanter.)