Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Asko Det går också att ha det som jag, en barngrind uppe på övervåningen. Inte så mycket för barnets skull, eftersom hon går ordentligt i trappan, som för att hindra hunden att äta upp kattmaten, stöka i kattlådorna, äta upp leksakerna i dotterns rum eller lägga sig i någon av sängarna :p

Köpte godis idag. Såg nu vad de hette. "Danska stockar".

... Min perversa hjärnhalva vill få det till något annat.
Och jag läste "Danska sockar", det lät ju inte så himla trevligt. Svettiga tygbitar, säkert med hål i stortån och hälen. Hade passat fint bland Bonbons äckelgodis.

Köpte godis idag. Såg nu vad de hette. "Danska stockar".

... Min perversa hjärnhalva vill få det till något annat.

Och jag läste "Danska sockar", det lät ju inte så himla trevligt. Svettiga tygbitar, säkert med hål i stortån och hälen. Hade passat fint bland Bonbons äckelgodis.
Själv tänkte jag visserligen kroppsligt, men äggstockar var det första som dök upp i mitt huvud och jag funderade en kort stund på vad som var så perverst med det. Sen insåg jag att det nog var alldeles för längesen jag såg en naken man.

Själv tänkte jag visserligen kroppsligt, men äggstockar var det första som dök upp i mitt huvud och jag funderade en kort stund på vad som var så perverst med det. Sen insåg jag att det nog var alldeles för längesen jag såg en naken man.
Eller så var det bara länge sen du såg en naken dansk :idea:

Jag har förresten insett faran med plast. Jag lyckades skära mig på en plastburk nyss (skills, jag vet) sådär så det blev en lite djupare hudflik, men fortfarande bara en hudflik, samt lite blod på det. Och hela tummen svullnade upp helt, så nu kan jag inte böja den... WTF?! :crazy:

@Hedinn Välkommen i klubben! Jag skulle idag vara snäll och sortera de intagnas inkommande post i fina högar. Vad händer? Jominsann, visst är det en tidning inslagen i sånt där lite rejälare, brunt papper och visst försöker det papperet skära lillfingret av mig! :eek: Blodvite uppstår och fingret svullnar upp :mad:
Sen fick jag i en kvart gå omkring med en jäkla pappersservett runt fingret. (Givetvis finns det plåster men 1. jag gillar inte tråkiga hudfärgade plåster och 2. det är svårt att få ett plåster att sitta vettigt runt mitt pyttelilla lillfinger, särskilt när det blöder åt alla håll och kanter.)

@Hedinn Välkommen i klubben! Jag skulle idag vara snäll och sortera de intagnas inkommande post i fina högar. Vad händer? Jominsann, visst är det en tidning inslagen i sånt där lite rejälare, brunt papper och visst försöker det papperet skära lillfingret av mig! :eek: Blodvite uppstår och fingret svullnar upp :mad:
Sen fick jag i en kvart gå omkring med en jäkla pappersservett runt fingret. (Givetvis finns det plåster men 1. jag gillar inte tråkiga hudfärgade plåster och 2. det är svårt att få ett plåster att sitta vettigt runt mitt pyttelilla lillfinger, särskilt när det blöder åt alla håll och kanter.)
Men det är ju jätteskumt, varför svullnar det upp av ett litet skärsår? Aldrig varit med om det tidigare...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 865
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 107
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010