Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha, jo jag såg att hon hade blött hår när jag vaknade till. Mini var vaken till nederländernas låt, och eftersom han var snortrött har han ålat omkring i soffan hela kvällen för att undvika att somna. :p så powernapen var verkligen bara en powernap. :p

Fy fan vad trött jag är. Somnade mitt i ESC-röstningen. Imponerad över att jag lyckades hålla mig vaken genom alla bidrag :p
Ligger nu i soffan och lyssnar på ylande katt (hon vill ha ny mat, för den hon fick tidigare duger inte riktigt). Borde kliva upp, packa ordrar, fixa nåt att äta och sen bege mig in mot stan. Osugen!

Idag ska jag rida två ponnyer, köra iväg och lämna en tredje ponny på bete långt ut i hottahejti-land samt städa här hemma. Det sistnämnda är jag dock lite flexibel med :p Vore egentligen lite fint med "fika" ikväll men Jonathan ska ha födelsedagsfika på eftermiddagen och jag vet inte hur lång tid det tar. Livets svåra frågor! :p

@zassoo & @Hedinn Min bror och hans tjej skulle hämta hem deras två grisar som har varit på grisgård för att bli… romantiserade:p Den gården har 200 grisar, superfint ställe med glada och goa grisar:D

Och bildbevis på söta kultingar (har för mig att @Mammas är svag för grisar med)
IMG_1948.jpg

Och så ett par kaninungar:)
IMG_1958.jpg

Ligger nu i soffan och lyssnar på ylande katt (hon vill ha ny mat, för den hon fick tidigare duger inte riktigt).

Du borde skaffa en mera praktisk katt, som min :D:angel: En halvtimme efter hennes middag åt hon grönsaker som hade blivit över från min middag :o

Och nää, jag lovar att hon inte är vid svältgränsen :D

Ännu en grej inom avdelning "Det ni inte visste att ni ville veta":
Ugh, överraskande nog (not) åt jag nyss upp en ask physalis alldeles för snabbt för min mages smak :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 865
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 107
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII