Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Länge leve påsktråden!
Vad hittar ni på idag? Och i helgen?
Jag är på jobbet och fördriver tid mellan två arbetsuppgifter just nu. Och när jag går hem ikväll ligger fyra lediga dagar framför mig. Haleluja!

Länge leve påsktråden!
Vad hittar ni på idag? Och i helgen?
Jag är på jobbet och fördriver tid mellan två arbetsuppgifter just nu. Och när jag går hem ikväll ligger fyra lediga dagar framför mig. Haleluja!
Jag har inte fattat att det är helg än, det går för fort! Vi kan snart döpa om tråden till midsommartråden.

Jösses. Midsommar. Känns som om det är ett halvår kvar dit.
Här är det jättemörkt och bara regnar. Oktoberväder.
Här med, men ändå. Jag blev upplyst om att jag fyller år om två veckor, då är det slutet på maj. Sen kommer ju midsommar, i princip.

Jag ser SÅ fram emot midsommar! :bump: :bump: Kommer hem till Sverige då och ska fira med Lårdo och Killa :love:

Men ja @Hedinn - tiden går jättefort! Kan inte fatta att jag snart bott här ett halvår. Var tog tiden vägen?

@niphredil ÅH vad roligt! Och vad avundsjuk jag blir, ni kommer ju få det så fab! :love:

Men nej, ett halvår kan det inte vara. Inte redan. Jag tror dig inte!

@cili Ja! Vi får verkligen hoppas att det blir en fin sommar, trots vintern. Det vore trevligt. :)

@Hedinn SÅ jävla fab det ska bli!! :bump: :bump:

Och nää, men nästan. Jag lämnade Sverige (visserligen för Senegal först men det var ju du jag lämnade landet så att säga) i januari. Tiden har gått så läskigt fort!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 869
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 871
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hundrelation