Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja HedinnJag har blivit galaxhoppare!![]()
Det var tack vare dem jag fick nya titeln.Heja Hedinn
Och många likes har du också, värsta Bukebossen![]()
Aha! Så braDet var tack vare dem jag fick nya titeln.
Men du har ju nästan dubbelt så många, så jag tror du bossar över mig på den fronten!![]()
Aha! Så bra
Ja men du ligger ju i typ tio i topp på Buke. Så heja heja!![]()
Du har inte direkt missat något vädermässigt.Snart är jag äntligen hemma! Borta bra, men hemma är absolut bäst.
Men snart måste ju solen och sommarvärmen även komma hit!Du har inte direkt missat något vädermässigt.
kl
Så trött och har noll fantasi om vad vi ska äta ingen bra kombo
Kommer bli mac and cheese, aldrig ätit det men går säkert ner.Men snart måste ju solen och sommarvärmen även komma hit!
Kan tyvärr inte vara till någon hjälp ang förslag på mat. Min fantasi är också noll.
Indeed! Fick den mailad till mig förra veckan och då låg du högt upp i alla fallVa, finns det en topplista?
Ja, jag hittade den. Sjätteplats nu tydligen!Indeed! Fick den mailad till mig förra veckan och då låg du högt upp i alla fall
Kolla under medlemmar tror jag, där finns det olika listor.
Ja, jag hittade den. Sjätteplats nu tydligen!![]()
Nej, så briljant som jag är så förtjänar jag ju en krona på min avatar. Nej men se där! Det har jag ju redan!Och du på en imponerande andra. Jag är inte förvånad, faktiskt.![]()
Jag har inte fattat att det är helg än, det går för fort! Vi kan snart döpa om tråden till midsommartråden.Länge leve påsktråden!
Vad hittar ni på idag? Och i helgen?
Jag är på jobbet och fördriver tid mellan två arbetsuppgifter just nu. Och när jag går hem ikväll ligger fyra lediga dagar framför mig. Haleluja!
Jösses. Midsommar. Känns som om det är ett halvår kvar dit.Jag har inte fattat att det är helg än, det går för fort! Vi kan snart döpa om tråden till midsommartråden.
Här med, men ändå. Jag blev upplyst om att jag fyller år om två veckor, då är det slutet på maj. Sen kommer ju midsommar, i princip.Jösses. Midsommar. Känns som om det är ett halvår kvar dit.
Här är det jättemörkt och bara regnar. Oktoberväder.
Läskigt! Men det blir skönt med värme och sol, för jag kan vara utomhus massor under mina arbetspassHär med, men ändå. Jag blev upplyst om att jag fyller år om två veckor, då är det slutet på maj. Sen kommer ju midsommar, i princip.