Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nejdå, den försatte bara tråden i lite dvala.![]()
Under sommaren ska jag ha hand om broöppningarna så båtarna kommer in och ut ur stan@cili Öppna broar? Var jobbar du egentligen? Men känner igen det där, jag har också en tendens att bli stressad av tidspress, även om det egentligen inte finns någon press inblandat, bara en satt tid.
Men nej, jag skojade ju! Inte be om ursäkt!
Får man fråga varför du flyttade hem igen? Bodde du borta och pluggade eller något annat?
Jag har försummat tråden. Haft ytterst lite buketid några dagar. Kan lova att det inte var @Asko katts fel![]()
Det förstår jag.Och jag skojade lite tillbaks
Visst får man det, skadar aldrig att frågaJag bodde i studenthem under tiden som jag pluggade på gymnasiet i en annan stad. Och nu bor jag hos mina föräldrar igen medan jag pluggar på universitetet, billigast så
![]()
Det förstår jag.Vad pluggar du nu?
@cili Blev lite nyfiken då du nämnde det där med att köra dit, så du sitter inte vid en bro hela tiden? Kan då förstå att det blir lite stressigt![]()
Det är det! Men det ska bli skönt att komma hem med, så man slipper hela släkten.@grodan21 Vad trevligt![]()