Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@cili Känns konstigt då Täby är inte sååå långt bort från Uppsala och jag läste om några vänner som hade snö också (och några bor inte alls så långt bort), men när jag vaknade upp idag sken solen och ingen vink om någon snö alls O_o

Så, nu sitter jag här vid datorn med en da bird i handen, ingen annan leksak kräver så lite energi av ägaren och så mycket energi av katten som den :D

Dödade min katt tråden? :o
Nejdå, den försatte bara tråden i lite dvala. ;)

Jag såg ett mycket bra Johnossi i fredags, himla bra live! Idag fick jag lite lätt panikkänsla då strömmen gick (i typ halva stan, verkade det som) och även mobilnätet var nere... Nu varade det tack och lov inte så länge, men vad i helsike gör man utan allt?! :p Min enda tröst var att det åtminstone är ljust ute länge så man ser nåt hela dagen, för det är inte direkt så att jag har en massa ljus på lager heller.

Jag är fruktansvärt beroende av elektronik! :D

@Hedinn Vad är Johnossi för något?

Jag kom precis in från trädgården - har legat och solat i en timme och läst min bok. Nu äter jag världens tråkigaste mat - spansk omelett - och funderar på om jag orkar masa mig till affären för att köpa jordgubbar. Seeeeeg söndag här.

@niphredil Ett band. :)

Låter skönt! Här är det visserligen sol, men ganska blåsigt och inte jättevarmt. Segsöndag här med, behöver vila upp mig efter den här veckan, haha!

@Hedinn Aha, då förstår jag!

Jo det är skönt men jag är liksom så seeeeg bara. Och poolen är fortfarande övertäckt så jag kunde inte ens svalka av mig lite. ilandsgnäll FTW och allt det där.

Vad har du gjort i veckan? :)

@niphredil Kan ni inte täcka av poolen då

Jag har haft Chili här och i måndags blev det grillning och vin, då vi kände oss smått "tvungna" att passa på innan det blev kallt igen. ;) I onsdags var vi ut och åt och firade en födelsedag och i fredags konsert... Så det har varit en hård vecka! :p

@Hedinn Låter som en sjukt grymt bra vecka! Är avundsjuk - själv har jag bara haft tentaångest och mög den här veckan. Grillning och konsert och födelsedagsfirande låter grymt mycket bättre! :D

Nä, det är bara jag som tycker att det är varmt nog att bada så vi kan lika gärna vänta lite. Lär väl täcka av den om ett par veckor eller så, när det garanterat inte regnar något och är över 25 varje dag. Tills dess får jag svettas i trädgården!

Här är det iskallt i poolen. Men har haft bättre väder en förväntat. (Har inte regnat än, ta i trä.;)) men är fortfarande blek, men som tur är inte likblek.:)

@niphredil Det har varit en sjukt grymt bra vecka också! Tentaångest låter inte riktigt lika roligt... Har tentan varit eller väntar du fortfarande på den?

Gällande poolen måste jag helt ärligt säga att jag har något svårt för att tycka synd om dig. Faktiskt. Du kan gott få "lida" i solen några veckor. ;)

Här är det iskallt i poolen. Men har haft bättre väder en förväntat. (Har inte regnat än, ta i trä.;)) men är fortfarande blek, men som tur är inte likblek.:)
Var är du? Skönt att få lite sol på sig i alla fall! :)

@Hedinn Hade tentan i fredags och det gick strålande så woop woop på det! Nu är inte nästa förrän om fyra veckor och det känns SÅ skönt!

Nä, särskilt mycket sympati förtjänar jag nog inte för det. Däremot har jag fått en finne på undersidan av ena bröstet (!). Det borde väl ge mig lite sympatipoäng?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 868
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 871
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Katthår