Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är på väg till ett seminarium på universitetet som jag inte läst all text man skulle till :angel: fram med alla förslag på bra ursäkter! :D

@cili Härligt, grattis! :D Fira med ett glas vin.

/fredag hela veckan

Men jag dricker ju inte vin :p Och så ska jag jobba imorgon :D
Jag ska till plantagen och köpa växter i alla fall, men det hade jag tänkt redan innan. Är bra sugen på att köpa en påse ahlgrens också, men jag ska ju inte belöna mig med onyttigheter när jag ska bli fit :p

@grodan21 Hmm, ja så länge du inte planerar att kapa planet och flyga det själv så blir det nog svårt att komma från det problemet :crazy: Tyvärr har jag inga bra tips. Jag har aldrig haft bekymmer med att flyga och snart 3-åriga dottern tycker också om det. Hennes pappa är förvisso väldigt flygrädd men han fick vackert bita ihop. (Att jag sen är exceptionellt taskig och brukade prata om saker som kan gå fel och liknande hör inte hit :angel: )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 868
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 871
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023