Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@cili Övertid är extra kul månaden efter ;) Jag fick samtal på privata mobilen från dagens vakthavande som frågade om jag kunde jobba natt. Ja tjena, bara det att jag jobbar 7.45-19 både idag och imorgon :p Så nej, jag gav honom tips på vilka som kunde tänkas vara lämpliga och önskade lycka till :)

@cili Jag hade haft 6,5 timme vilande så det hade fungerat för min del :p Jag sa till honom att isf fick jag ta hit dotter och hund också varpå han frågade om inte hästarna också skulle få följa med ;) Men det hjälper inte eftersom det är högst otillåtet :cautious:
Fortsätter det såhär så kommer jag i maj slå alla rekord som finns gällande arbetstid :D

@LadyCovergirl Äsch, lika bra att flytta jobbet till dig direkt!
Rekord är bra! Mitt ligger på 220h på en månad. Den var fan inte rolig kan jag lova :p Tror att jag hade tre lediga dagar eller nåt sånt.

@cili Med den tjänst jag har nu så hade det faktiskt fungerat :p Jag har den här månaden jobbat drygt 180 timmar. (Vilket i sig inte är jättemycket men då får jag tillägga att jag inte jobbar helger samt förutom jobb har tre hästar, ett barn, en hund och egentligen heltidsstudier :p )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 867
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 871
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023