Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@LadyCovergirl W0t? Det är det väl inte alls, nog för att jag rider i tantgruppen på ridskolan men att göra scones är väl inte pensionärigt? :p

Och nu när jag skrev What ungdomligt med dubbelv nolla och tee så borde du förstå hur hipp jag är ;)

@Emtherlia Jag har tid att vara petig eftersom alla intagna är på sina arbetsplatser och jag lär sitta ensam här de närmaste sju timmarna :p

Då var du iaf vaken lite efter det. Eller halvvaken åtminstone ;)

Kilar in för att berätta om hur grymt härligt jag har det. Ligger på en brygga i en sjö och solar i bara bikini (ja alltså bikiniöverdel och trosa). Häääärligt!!

@cili Jag har legat så hemma på altanen ett antal gånger senaste veckan, så härligt! Försökte sola även igår men Jonathan störde mig genom att försöka klä av mig :rofl:
Idag hade jag gärna lagt mig i trädgården precis utanför men jag är i tjänst så det blir inte så bra. Teoretiskt så hade det funkat utmärkt eftersom det är tomt på intagna nu på dagen men det hjälps inte!

@cili Här på bryggan mitt emot har de solat hela veckan. Badat också, vilket enligt mig är att gå lite över gränsen, men kul för dem. :p

1017767_781740258512170_4071412440846921802_n.jpg

@ ALLA!

Alltså ert scones-pratande fick mig och killen att göra scones igår, jag blir så mätt att jag lade mig i soffan och somnade kl 21:00! HAHA

Ååh scones ... Nä nu ni är så elaka och frestar mig :mad: så nu har jag bestämt mig för att göra det någon gång den här veckan när jag ändå kommer kunna ha dem för mig själv :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 866
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 871
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka