Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, brukar undvika det faktiskt, om det inte är riktigt riktigt illa.

Det brukar jag också, blir väldigt envis och vill inte ta någon tills jag inser vilken idiot jag är som utsätter mig själv för smärta och tar en tablett :D

Nej, usch, hatar att ha feber - då är man ju sjuk. Men mensvärk känns hälsosamt på nåt vis, liksom som ett kvitto på att kroppen funkar. Ett smärtsamt kvitto, men ändå :D

Fast, måste peka ut detta, feber är ju också ett kvitto på att kroppen funkar, feber visar att den arbetar för full fart med att läka kroppen ;)

Det brukar jag också, blir väldigt envis och vill inte ta någon tills jag inser vilken idiot jag är som utsätter mig själv för smärta och tar en tablett :D
Jag har haft magsår så jag tar ogärna tabletter om jag inte tvunget måste. Ligga hemma en söndag och bli ompysslad -> måste inte ta en tablett.

Fast, måste peka ut detta, feber är ju också ett kvitto på att kroppen funkar, feber visar att den arbetar för full fart med att läka kroppen ;)
Jo men man får ju inte feber för att man mår bra? Man är ju sjuk och febern måste ta hand om det. Mensvärken är ju ingen "sjukdom" eller nåt, det är ju bara kroppen som gör det kroppen ska. Men visst kan man bli glad över feber om man vill - jag blir det dock inte. Mensvärk kan jag råda bot på med sex och promenader, funkar inte alls lika bra för feber kan jag säga.

@niphredil Om du får åka till Australien så kan du gott ha mensvärk nu, du har ju nåt astrevligt att se fram emot :D

kl
Jag strosar runt i dessa skor och försöker utvärdera vad jag tycker:
10154884_780419558644240_183389290568755501_n.jpg

(dom rosa/grå)

@niphredil Om du får åka till Australien så kan du gott ha mensvärk nu, du har ju nåt astrevligt att se fram emot :D
Haha vafan, ska ju inte åka än på ett jäkla tag :p Men okejrå!

Åh är skorna sköna? Har hört att såna där ska vara jättebra att använda. Ser lite mysko ut tycker jag men rosa och grått är ju alltid fint tillsammans :)

@niphredil
Jag kan inte bestämma mig. Det är en underlig känsla, men inte på ett obehagligt vis på något sätt. Känner dock att jag hade behövt något större än en etta att knalla runt i för att känna efter på ett bra sätt :cautious:

@niphredil
Jag kan inte bestämma mig. Det är en underlig känsla, men inte på ett obehagligt vis på något sätt. Känner dock att jag hade behövt något större än en etta att knalla runt i för att känna efter på ett bra sätt :cautious:
Om jag bodde här

neuschwansteingro.jpg

skulle du få komma och testa skorna hos mig!

@niphredil När åker du till Australien?

@cili Jag tycker såna skor är gräsligt fula, men alla jag vet som har såna säger att de är underbara att gå i, så det väger väl kanske upp. ;)

@cili Eller hur!? :) Där skulle du kunnat knata runt i ett par timmar eller två :D

@Hedinn Om jag kommer in på kursen jag sökt till i höst åker jag direkt efter; februari och stannar i tre månader. Kommer jag inte in åker jag i september :)

@niphredil Åh, vad roligt! Vad är det för kurs du har sökt?
Jaaa, grymt kul! Jag har sökt in på C-kursen i Freds- och utvecklingsstudier för att äntligen bli klar med min C-uppsats och få ut min examen :). Så jag hoppas som bara den att jag ska komma in!

@niphredil Helt klart! Undrar om butiken skulle klassa skorna som okej för tillbakalämning efter att man knallat runt där en halv dag ;)
Förhoppningsvis ja! Om du nu lyckas hitta ut ur slottet för att ta dig till butiken...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 856
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 871
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Adoptivhund vägrar gå ut