Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Asko För att det blir varmare överlag på jorden. Här skulle vi ju dock ha Alaska-klimat om det inte vore för Golfströmmen och eftersom det är den ökad värmen som kommer stanna Golfströmmen så hjälper liksom inte de där extra graderna oss när vårt utgångsläge ändras väldigt mycket mer åt andra hållet. ;)

@Asko Beror väl lite på var. Norra Alaska kan få ner till -60 grader på vintern och knappt plusgrader på sommaren en gång... Är väl något bättre nedanför polcirkeln dock.

Jag är på vidrigt kasst humör. Ont + ätit dåligt + allmän jävla motgång och stress.
När jag skyndade igenom en matbutik förut höll jag på att ryta till högt på mig själv. Nöjde mig med att tänka "DU SKA INTE HA NÅN JÄVLA CHOKLAD!". Jag hade inte ens funderat på att köpa något sånt och var inte heller sugen...

@Asko Fast grejen är att jag inte är sugen på choklad, har inte varit det på flera dagar. Så det var en helt oförtjänt utskällning jag gav mig själv. Hjärnan är konstig.

@Mammas Du är optimistiskt lagd! Jag halvslumrade i soffan till 5. Då kom Jonathan så då låg vi i varsin soffa och snackade strunt en stund. Flyttade till sovrummet efter en stund och somnade så småningom, typ 7.30-8-tiden.
Väcktes 12.30 av att vakthavande befäl ringde och frågade om jag kunde jobba övertid inatt. Absolut, sa jag, men vem tar då mitt dagpass 7.45-19 imorgon? Han muttrade lite och sa att det hade han visst missat :p

@cili Jag är hääär! Börjar bli hungrig, borde äta, men har inget gott hemma för att jag var lat och inte orkade handla idag. :(

@grodan21 Försök att inte fylla resväskan bara, det är trist om man skulle hitta nåt kul att köpa med sig hem. ;)

och är för övrigt fattig som få. sparar som en gnu inför framtiden så har alltså ynka 30€/vecka (dock är ej mat inräknat men äääändåååå). buhu vad jävla lite man för det alltså.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 856
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 871
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka