Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller som bär sin röv som hatt...![]()
![]()
Eller som bär sin röv som hatt...![]()
![]()
Haha lycka till!Eeeeller en hatt på sin röv!
Jag är vaken igen. Det var löjligt svårt att gå upp. Men nu har jag suttit ute i solen och ätit god frukost en lång stund. Djuren är i rasthagen, men ligger bara i skuggan. Själv ska jag bli pepparkakebrun tänkte jag. PREEESSAAAAA!![]()
Åh, du lider av samma fenomen alltså? Jag kan ju köpa att jag sett ut så alla år jag jobbat i stall och haft ridbyxor på 90% av tiden i solen, men efter tre månader i Singapore där jag var barbent lika mycket som jag var bararmad och fick samma resultat, så blev jag faktiskt lite bitter.@Hedinn Men eller hur!! Så lagom snyggt att vara tjusigt brun på överkroppen och så kommer ett par albinoben där under. Ser ju ut som om man är tvådelad. Själv funderar jag på att använda brun utan sol på benen
Egentligen borde jag hoppa in i duschen, packa varor, packa gymväska och så jag kan bege mig in mot stan. Men jag är så himla osugen på att lämna solen!
Oja, det gör jag! Använder alltid betydligt mer spf på överkroppen och spenderar numera hela somrarna i shorts - lik förbannat är benen bleka. Så i år tänker jag fuska mig till bruna ben!Åh, du lider av samma fenomen alltså? Jag kan ju köpa att jag sett ut så alla år jag jobbat i stall och haft ridbyxor på 90% av tiden i solen, men efter tre månader i Singapore där jag var barbent lika mycket som jag var bararmad och fick samma resultat, så blev jag faktiskt lite bitter.
Vad ska du göra inne i stan?
Och på tal om sol, ni påminner mig att jag måste raka benen innan jag kan ge mig på det - bläää. Har de inte sagt att det ska bli kallare igen under veckan?![]()
@Asko Det ska det säkert. Vid 11 var det 25 grader i solen här, det kan ju knappast hålla i sig alltför länge, det är ju trots allt bara april! Bakslaget lär väl vara på G nu.
Jag kan försöka påminna dig om det om du gör detsamma för mig. Tänkte eventuellt ta en sväng till min nyfunna strand efter att jag är klar i stan, då kan jag ju inte se ut som en blond björn![]()
Det är askul!@cili Trevligt! Är pole dance kul?