Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Mammas Den låten har jag aldrig hört :p

Undrar om Jonathan tänkte komma hit inatt eller inte? Han sa att jag skulle låta ytterdörren vara olåst men frågan är om jag ska orka somna eller om det inte är lönt :confused:

Eller som bär sin röv som hatt... :angel: ;)

Eeeeller en hatt på sin röv!

Jag är vaken igen. Det var löjligt svårt att gå upp. Men nu har jag suttit ute i solen och ätit god frukost en lång stund. Djuren är i rasthagen, men ligger bara i skuggan. Själv ska jag bli pepparkakebrun tänkte jag. PREEESSAAAAA! ;)

Eeeeller en hatt på sin röv!

Jag är vaken igen. Det var löjligt svårt att gå upp. Men nu har jag suttit ute i solen och ätit god frukost en lång stund. Djuren är i rasthagen, men ligger bara i skuggan. Själv ska jag bli pepparkakebrun tänkte jag. PREEESSAAAAA! ;)
Haha lycka till! :D

Jag funderar på att börja sola benen en period innan jag introducerar överkroppen för solen, de tar så förbannat mycket längre tid på sig för att bli bruna! Skitirriterande.

@Hedinn Men eller hur!! Så lagom snyggt att vara tjusigt brun på överkroppen och så kommer ett par albinoben där under. Ser ju ut som om man är tvådelad. Själv funderar jag på att använda brun utan sol på benen :p

Egentligen borde jag hoppa in i duschen, packa varor, packa gymväska och så jag kan bege mig in mot stan. Men jag är så himla osugen på att lämna solen!

@Hedinn Men eller hur!! Så lagom snyggt att vara tjusigt brun på överkroppen och så kommer ett par albinoben där under. Ser ju ut som om man är tvådelad. Själv funderar jag på att använda brun utan sol på benen :p

Egentligen borde jag hoppa in i duschen, packa varor, packa gymväska och så jag kan bege mig in mot stan. Men jag är så himla osugen på att lämna solen!
Åh, du lider av samma fenomen alltså? Jag kan ju köpa att jag sett ut så alla år jag jobbat i stall och haft ridbyxor på 90% av tiden i solen, men efter tre månader i Singapore där jag var barbent lika mycket som jag var bararmad och fick samma resultat, så blev jag faktiskt lite bitter.

Vad ska du göra inne i stan?

Hallå alla morgonpigga människor, själv ligger jag yrvaken i sängen och vill bara vända mig om och sova mera ... Fast då kommer jag nog få svårt att sova ikväll. Blä.

Och på tal om sol, ni påminner mig att jag måste raka benen innan jag kan ge mig på det - bläää. Har de inte sagt att det ska bli kallare igen under veckan? :angel:

Åh, du lider av samma fenomen alltså? Jag kan ju köpa att jag sett ut så alla år jag jobbat i stall och haft ridbyxor på 90% av tiden i solen, men efter tre månader i Singapore där jag var barbent lika mycket som jag var bararmad och fick samma resultat, så blev jag faktiskt lite bitter.

Vad ska du göra inne i stan?
Oja, det gör jag! Använder alltid betydligt mer spf på överkroppen och spenderar numera hela somrarna i shorts - lik förbannat är benen bleka. Så i år tänker jag fuska mig till bruna ben!

Jag ska svänga mina lurviga runt en stång. Dvs pole dance :D
Sen får det nog bli en sväng i centrum för att köpa ansiktskräm, jaga en lämplig brun-utan-sol som jag dessutom tål ingredienslistan på, kanske hitta nåt tjusigt plagg... :angel:
Och så ska jag köpa ett set kompostgaller till, så katterna får större yta utomhus. Skulle egentligen åkt och ridit idag, men fick sms igår om att hästen dragit av sig en sko så hon får stå tills den är åtgärdad.

@Asko Det ska det säkert. Vid 11 var det 25 grader i solen här, det kan ju knappast hålla i sig alltför länge, det är ju trots allt bara april! Bakslaget lär väl vara på G nu.

Och på tal om sol, ni påminner mig att jag måste raka benen innan jag kan ge mig på det - bläää. Har de inte sagt att det ska bli kallare igen under veckan? :angel:

Jag kan försöka påminna dig om det om du gör detsamma för mig. Tänkte eventuellt ta en sväng till min nyfunna strand efter att jag är klar i stan, då kan jag ju inte se ut som en blond björn :eek:

@Asko Det ska det säkert. Vid 11 var det 25 grader i solen här, det kan ju knappast hålla i sig alltför länge, det är ju trots allt bara april! Bakslaget lär väl vara på G nu.

Hm, får två reaktioner till det - jippi då kan jag vänta med att raka benen, är inte lönt nu då :angel: Men å andra sidan; näää :cry: jag som njutit av det varma vädret!

Det är ju maj snart :angel:

Jag kan försöka påminna dig om det om du gör detsamma för mig. Tänkte eventuellt ta en sväng till min nyfunna strand efter att jag är klar i stan, då kan jag ju inte se ut som en blond björn :eek:

:D
Och jag tänker att det ser ut som att jag har könshår på benen :rofl:

@cili Och tuff träning va? Jag kan inte tänka mig hur intensiv träningsvärk jag skulle få i armarna bara av att hålla mig uppe på stolpen :o:crazy:

@Asko Nja, med tanke på att växthuseffekten med största sannolikhet kommer påverka Golfströmmen negativt så kommer den ge oss kallare väder istället för varmare... ;)

@Hedinn Nu när du säger det så ... Men varför kallar man det för växthuseffekten då? :arghh: Man liksom förväntar sig att det betyder att det kommer att bli lika varmt som i ett växthus :mad:

Och hallå, jag har visst blivit en måndansare :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 856
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 871
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka