Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Asko Rumpfett har jag! Men jag får liksom inte igång dessa svallvågor. Jag har fel teknik tror jag, är för långsam i mina rörelser och vill helst göra hela kroppen till ett sladdrande S i mina försök - och det är ju inte så tjusigt! :rofl:

:rofl: Ja, det gäller att vara lite snabb även med svallvågorna - jag orkar bara i några sekunder :o:D

Bryr mig faktiskt inte så mycket om att fira Valborg. Kan gärna hoppa över det. Har man inte så stort socialt umgänge, blir det bara jobbigt med såna dagar.

Samma här förutom att jag tycker att det är ganska mysigt med brasan men allt det andra har jag aldrig varit med på. Iår kanske kommer syrran över och så får vi leva farligt tillsammans - kanske t.o.m lite smulor på mammas nytorkade golv! :devil::D

@cili Det hade väl varit jättefint! Min hund hade älskat ett rumpskakarläger, hon viftar ju ändå alltid på svansen :p

:rofl:
Ni får sätta på er svansar, när svansarna viftar så gör ni rätt :D

tumblr_mnasbgVQtn1soa54eo1_500.png

tumblr_mnasbgVQtn1soa54eo2_500.gif

tumblr_mnasbgVQtn1soa54eo3_500.gif

Jag vet inte vad det är, men när alla hatar Joffrey kan jag inte låta bli att på något vis hatälska honom. :p

@Mammas Alltså vem ÄR han och vad har han gjort? Hela jävla 9gag (eller ja, hela internet öht) är ju översvämmat med bilder och arga texter om den där killen. Och jag fattar ingenting, uppenbarligen har jag missat nån stor grej.

Game of Thrones, han är asbra på att vara ond helt enkelt. När man ser serien typ hatar man honom direkt, han är verkligen perfekt på att vara ond.

tumblr_mzb9sfSC9b1s7w72co1_1280.jpg

@Mammas Honom har jag sett! Visste dock inte att så många hatade honom :rofl: Såg en bildserie med skådespelaren då han, som yngre, var i en batman film, och batman räddade honom och sa åt honom att göra något stort av sitt liv. Och barnet nickade och sa "yes, i will" och nästa bild var av skådespelaren i den där tronen :rofl:

@Hedinn äh det ska väl finnas villains i ler filmer, han är nog safe! ;) Jag menar, Stellan har väl inte spelat något annat än galning i någon film, och han måste väl räknas som lyckad? ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 856
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 871
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka