Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@cili Skippa moset i fortsättningen, kör på kött och sallad. :) Mycket godare (enligt mig) och ger en trevligare mättnad.
Ja hade jag varit smart hade jag gjort det. Dessvärre gjorde jag moset innan jag kom på att jag har en förbannad massa tomater och gurka som jag behöver äta upp

@cili Du får börja stretcha så är du snart shakeable :idea:
Men om jag stretchar höfterna så drar jag dom ur led, dom är överrörliga. Jag får bara inte till skaket. Tror att felet sitter i min löjligt stela ländrygg. Vad har du för tips utöver stretching? Det är dags för LadyCovergirls skola i rumpskak här känner jag

@Asko
"Första maj är en officiell helgdag i Turkiet. Den avskaffades 1981 efter fjolårets statskupp, men återinfördes av den turkiska regeringen 2010. Taksim-platsen är centrum för manifestationerna sedan en blodig massaker skedde där första maj 1977."
Från http://sv.wikipedia.org/wiki/Första_maj

Sen om det innebär att dom firar motsvarande hur vi gör, det vet jag inte

@cili Hmm, det har jag inget tips för att undvika :crazy: Rump-skakar-skola, hmm, det blir ingen video iaf :rofl: Men jag tycker att det är enklare att dansa i hyfsat högklackat. (Inte 15 cm men kanske 7-8 cm.)

@Asko
Ingen aning om de firar Valborg.
@grodan21 Dotterns pappa är halv-turk och vad jag vet så firas inte valborg där. Generellt är väl det en nordisk tradition med maj-eldande?

Tror jag nog också. Så @grodan21 jag tror att det är bäst att du inte tänder någon brasa där nere, ifall de får för sig att du är någon pyroman istället för en ljusfirande skandinav :D

Men om jag stretchar höfterna så drar jag dom ur led, dom är överrörliga. Jag får bara inte till skaket. Tror att felet sitter i min löjligt stela ländrygg. Vad har du för tips utöver stretching? Det är dags för LadyCovergirls skola i rumpskak här känner jag

Ät fett som sätter sig på rumpan så sköter eftervågorna på fettet skaket, så gör jag iallafall :idea::p

@Asko
"Första maj är en officiell helgdag i Turkiet. Den avskaffades 1981 efter fjolårets statskupp, men återinfördes av den turkiska regeringen 2010. Taksim-platsen är centrum för manifestationerna sedan en blodig massaker skedde där första maj 1977."
Från http://sv.wikipedia.org/wiki/Första_maj

Sen om det innebär att dom firar motsvarande hur vi gör, det vet jag inte

Ser man på! Intressant, och så nyligen också. Undra vad för manifestationer det är ...

@Asko Rumpfett har jag! Men jag får liksom inte igång dessa svallvågor. Jag har fel teknik tror jag, är för långsam i mina rörelser och vill helst göra hela kroppen till ett sladdrande S i mina försök - och det är ju inte så tjusigt! :rofl:

Bryr mig faktiskt inte så mycket om att fira Valborg. Kan gärna hoppa över det. Har man inte så stort socialt umgänge, blir det bara jobbigt med såna dagar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 856
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 871
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Orolig katt i bil
  • Akvarietråden V