@niphredil Usch, mensvärk är hemskt! Det funkar inte med promenad/värme eller andra sånna där klassiska lösningar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för sympatin! Ännu så länge har jag endast testat: värme@niphredil Usch, mensvärk är hemskt! Det funkar inte med promenad/värme eller andra sånna där klassiska lösningar?
Massor med sympati härifrån, det kanske ger mig god karma inför min kommande vecka av värk?Tack för sympatin! Ännu så länge har jag endast testat: värme, daim
samt gnäll. Promenad har jag inte orkar masa mig ut på än och kommer nog inte komma i väg heller. Ligger nedbäddad och äter Refresh
![]()
Garanterat!Massor med sympati härifrån, det kanske ger mig god karma inför min kommande vecka av värk?![]()
Haha du är nog den första jag hört som säger så! Alltså jag kan förstå feber, för då fattar man inte riktigt själv hur dåligt man mår - men mensvärk? Det gör ju löjligt asont, inget man vill utsätta sig för.Garanterat!
Faktum är att jag ibland tycker om att ha mensvärk. Får ju liksom förlora mig i självömkan då, blir (extra) ompysslad och har för ovanlighetens skull aptit för att äta glass och godis och choklad. Men just idag gör det bara ont och är tråkigt.
Haha du är nog den första jag hört som säger så! Alltså jag kan förstå feber, för då fattar man inte riktigt själv hur dåligt man mår - men mensvärk? Det gör ju löjligt asont, inget man vill utsätta sig för.
@cili Baka scones med vad?![]()
Inte mjölk, tror inte jag har bakpulver.Har du smör, mjölk, salt, bakpulver och vetemjöl? Kanske inte mjölk, men kanske vatten går också?![]()
Ptja, du kan få baka dom med mig om du saknar ingredienser, för jag har i överflöd!@cili Baka scones med vad?![]()
Ptja, du kan få baka dom med mig om du saknar ingredienser, för jag har i överflöd!
Eller nej, jag saknar mjölkJävla skit
![]()
Nej, brukar undvika det faktiskt, om det inte är riktigt riktigt illa.@niphredil Har du provat alvedon?
Nej, usch, hatar att ha feber - då är man ju sjuk. Men mensvärk känns hälsosamt på nåt vis, liksom som ett kvitto på att kroppen funkar. Ett smärtsamt kvitto, men ändåHaha du är nog den första jag hört som säger så! Alltså jag kan förstå feber, för då fattar man inte riktigt själv hur dåligt man mår - men mensvärk? Det gör ju löjligt asont, inget man vill utsätta sig för.
KRAM!!
Precis så!Men jag kan förstå din poäng faktiskt @niphredil , ibland känner jag mig så kass i ren allmänhet av mensen att jag vill få mensvärk så jag får en anledning till att bara stanna i soffan hela dagen![]()