Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags för kö hos skatteverket. Nätta 17 minuter är den uppskattade kötiden. "Du har plats fyra....*lång paus* hundra.. sextio.. sju". Höll ju på att bli överlycklig där innan rösten fortsatte sitt sifferrabblande

Men de brukar jobba snabbt @cili

mvh svarar en timme senare så är nog inget problem längre

Haha nej nu har jag blivit klar för länge sen. 20 min tog det. Men det är det värt för att få svar på funderingar. Stod ändå bara och hade dötid på jobbet så jag kunde inte använt den tiden bättre ändå :)

Haha nej nu har jag blivit klar för länge sen. 20 min tog det. Men det är det värt för att få svar på funderingar. Stod ändå bara och hade dötid på jobbet så jag kunde inte använt den tiden bättre ändå :)

Lika bra att köra då! Det är samma sak på försäkringskassan, men de har så många handläggare att det brukar gå fort

Idag råkade farsan kvadda bilen när han skulle ned till sommarstugan :crazy:
Han somnade framför ratten och körde in i staketet i mitten av vägen, studsade ut men som tur var så fanns det ingen bakom honom så han kunde stanna säkert trots att han hade förlorat ett hjul. Han börjar ju bli lite gammal lilla gubben (född -29) och kan somna i tid och otid, men var helt oskadd förutom lite värk och svullnad i ena handen. Han hade verkligen tur!

Idag råkade farsan kvadda bilen när han skulle ned till sommarstugan :crazy:
Han somnade framför ratten och körde in i staketet i mitten av vägen, studsade ut men som tur var så fanns det ingen bakom honom så han kunde stanna säkert trots att han hade förlorat ett hjul. Han börjar ju bli lite gammal lilla gubben (född -29) och kan somna i tid och otid, men var helt oskadd förutom lite värk och svullnad i ena handen. Han hade verkligen tur!

Vad läskigt! Skönt att det gick bra ändå!

Jag är så jäkla trött. Och så behövde jag ta en allergitablett = ännu mer trött. 9 timmar kvar att jobba

@McFlurry Ja, verkligen tur.

Försöker nu säga åt mina föräldrar att om de måste köpa en ny bil så kan de väl köpa en automatväxlad bil :angel: Jag vill nämligen lära mig att köra bil i en sådan :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 869
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 871
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka