Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha nej nu har jag blivit klar för länge sen. 20 min tog det. Men det är det värt för att få svar på funderingar. Stod ändå bara och hade dötid på jobbet så jag kunde inte använt den tiden bättre ändå![]()
Nu ska jag baka rabarberkaka
Lyckades med att glömma att det skulle vara rabarber i kakan tills smeten var upphälld i formen
Men nu är allt som det ska och väntar på att marängen ska på
Äh, typiskt mig helt enkeltF'låt, men det krävs verkligen någon speciell att missa rabarbern när man bakar en rabarberkaka
![]()
Idag råkade farsan kvadda bilen när han skulle ned till sommarstugan
Han somnade framför ratten och körde in i staketet i mitten av vägen, studsade ut men som tur var så fanns det ingen bakom honom så han kunde stanna säkert trots att han hade förlorat ett hjul. Han börjar ju bli lite gammal lilla gubben (född -29) och kan somna i tid och otid, men var helt oskadd förutom lite värk och svullnad i ena handen. Han hade verkligen tur!
Vad läskigt! Skönt att det gick bra ändå!
Svar ja!! Blir lika glad varenda gång jag ser det i tidningar också till exempel, trots att det nu börjar bli rätt vanligt (halleluja för det!).@niphredil Eller hur!![]()