Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack @Hedinn Jag har alltid velat höra det från en blivande nobelpristagare!

Alltså den här filmen, HUR kan den ha så jäkla högt betyg på imdb? Har sett en timme nu, en timme kvar. Kan lika gärna ta mig igenom hela så är den här filmen avklarad sen

Okej. Jag är blond. I flera minuter nu har jag trott att "hankines" är en manlig kines. Så när en kvinna sa att hon inte är en hankines så tänkte jag "no shit, det fattar man väl själv?!". Ehm.. ja.. näe.. det kanske inte riktigt var en manlig kines man syftade på

@Mammas Nej, faktiskt inte. ;) Men jag kände väl mest att jag inte vill ha sex med min mamma... Lättare att dölja utseendet liksom.

Men precis. :D

Jag är för korkad för att förstå frågan just nu.

Och jo Mammas, det är klart att det var jag på bilden. Eller åtminstone den japanska, manliga versionen av mig

I vilken kropp skulle du helst vilja vara i när du hade sex med den andra personen. :p

Du är ashet! Håller med Heddan här nere, så nu är det näsband jämt som gäller! ;)

@cili Jag tycker du var charmig i näsband.

Hade jag orkat så hade jag photoshoppat en bild av mig själv så jag fått ett näsband. Meeen jag är på tok för trött, och slut i huvudet.
Försöker hålla igång en chatt med en vän, men jag skriver bara fel ord hela tiden så det blir obegripligt :p

@Mammas Jag är ledsen att göra dig besviken men fängelser ser inte alls ut som på film :p
Du kan ju för övrigt alltid försöka nästla dig in här hos mig. Dock är väl det bästa att inte åka dit för häststölden? ;) (Sen kan förstås vän av ordning hävda att det bästa är att låta bli att stjäla hästen :p )

@cili Jag hade gärna hållit dig sällskap men det är så jobbigt att först logga in i datorn, sedan på internet och sedan på Buke :p

@LadyCovergirl Latmask ;)

Jag har aldrig i hela mitt liv önskat mig en luftmadrass så mycket som nu. Men det kan jag vackert ta och glömma. 5,5 h till innan jag får åka hem. 6h innan jag kliver in genom dörren och kan stupa i säng

@LadyCovergirl "inte åka dit", jag gillar ditt tankesätt bäst angående det här. Och har du inte ett gäng snygga latinobadboys vill jag inte åka dit! :p

Såg precis Pappas nya fru på SVT Play, shit vilken film alltså. Se den!

@Emtherlia Fy vad skönt!

Här bär det av hemåt om 25 minuter. Sista nedräkningen nu, sen jobbar jag inte igen förrän på onsdag em/kväll. Så jäkla skönt!

3 timmar fick jag sova. Sen ringde dom från jobbet och väckte mig, tack för den :p
Sitter nu ute i solen och myser med katterna, dom har nämligen precis fått en ihopfällbar rastgård :D

@cili Se det positivt, du lär kunna somna ikväll. ;)

Det är min plan! Hade inte tänkt sova så himla länge, men det hade ju varit skönt att slippa bli väckt av ringsignalen och höra "hej, vad gör du? jobbar du idag? larmcentralen får inte tag i dig" i andra änden. Inte så konstigt att dom inte får tag i mig när jag bytt bort mitt ordinarie pass (som skulle börjat 10) och istället jobbat natten där jag slutade kl 07:30 (vilket larmcentralen kan se att jag gjort). Och det här händer nästan varje dag, eftersom dom på kontoret inte tagit bort mina ordinarie pass i det systemet. Larmcentralen måste ju tro att jag jobbar dygnet runt :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 856
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 871
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka