Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@cili ah jag förstår. Men finns det inte något ställe i stockholm som ha någon form av prova på då, dit är det ju inte så långt för dig? :)

Äh, vi relaterar så bra till varandra i den här tråden så det passar ;)

@Mammas mjo, det är ju en möjlighet. Men jag trivs inte så bra i Stockholm, massa stress över situationen med okänt område, folk i massor och sådär. Hade varit smidigare i Uppsala

Men alltså, jag tycker faktiskt Relationer passar bra. Man får ju lite Tillsammans-känsla av det hela, liksom. Jag menar, jag talar om för @Mammas att hon gör fel, så hon blir arg och kallar mig fascist. @cili blöder näsblod och talar bestämt om för alla att det är fullt naturligt och att hon faktiskt inte kan dölja näsan bara för det... Typ så.

Haha ja men eller hur!

Fast jag skulle ju kunna ta efter Reita i bandet Gazette:
reita117.JPG

Ett hårband runt näsan, så kan jag stoppa upp papperstussar utan att det syns

@cili jag förstår. Jag gillar stockholm. Tycker att det är rätt skönt att komma in i smeten där det är lite liv och rörelse. :)

Jag tycker att senaste Kent-låten är asbra, och det går inte ihop med min självbild. Haha!

Mvh I-landsproblem ;)

Åh, Knyckarefråga, ni MÅSTE svara. Skulle ni ha sex med er flickvän i er mammas kropp eller med er mamma i er flickväns kropp? :D

Lätt mammas kropp, alla dagar i veckan! Då kan jag blunda och låtsas som inget, det går ju inte om det är tvärtom!

Jag är för korkad för att förstå frågan just nu.

Och jo Mammas, det är klart att det var jag på bilden. Eller åtminstone den japanska, manliga versionen av mig

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 853
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 871
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka