Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Hedinn Åh, men det visste jag redan!
Är det du eller är det Homer liksom, I can't tell?

homer-doh.jpg

@cili Blev det någon sömn för dig? Jag sov typ 10.45-16 så det är inte optimalt men än så länge är jag vaken :p

@Mammas Jag gör natt 4 av 4 så jag är på hyfsat bra humör :D Rätt livad inledning på fredagskvällen också. Det händer ofta saker här! :p

Senast ändrad:
@cili Blev det något sömn för dig? Jag sov typ 10.45-16 så det är inte optimalt men än så länge är jag vaken :p

Nja, inte mycket alls. Mindre än fyra timmar totalt på förmiddagen, och vaknade minst en gång i halvtimmen. Fick till ca 2h innan jobbet nu också, så jag ska nog klara mig. Det är ju trots allt sista rycket nu, sen är det avklarat.

Äsch, lilla mamsen kan nog fixa lösmustasch! @Mammas

Nja, inte mycket alls. Mindre än fyra timmar totalt på förmiddagen, och vaknade minst en gång i halvtimmen. Fick till ca 2h innan jobbet nu också, så jag ska nog klara mig. Det är ju trots allt sista rycket nu, sen är det avklarat.

Äsch, lilla mamsen kan nog fixa lösmustasch! @Mammas

Lätt, jag kan snika mig in där. Men bara om det ser ut som på film, med en massa snygga latino bad boys i fängelserna! :D

@Mammas Funkar det inte bara att vara en hen? Det finns ju inga speciella hen-fängelser

@LadyCovergirl Ja jag hoppas verkligen på sällskap, men än så länge är jag pigg i alla fall. Det brukar ändra sig runt 3 :D

Näsblod igen. Jag är så jävla less. Tror att jag är uppe i två veckor med näsblod dagligen nu. "Dödsorsak: blodförlust pga näsblod". Det låter inte så jävla häftigt.

@Hedinn Smart! :D

@cili jobbigt med näsblodet. Men om du tror att du kommer att dö, kan du inte muta någon att skjuta dig precis innan så det verkar coolt? ;)

Alltså det lär ju ta ganska många dagar att dö av blodförlust i den här takten, så det borde inte vara några problem att hinna hitta någon som kan ställa upp på det. Då blir jag dessutom rikskändis!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 853
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 871
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka