Men utan pappa!Snart dags att sova! Får se om jag får dröm lika trevliga drömmar i natt.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men utan pappa!Snart dags att sova! Får se om jag får dröm lika trevliga drömmar i natt.![]()
JA!Men utan pappa!![]()
I och för sig. Åker hon fast så får hon författa inlägg via @LadyCovergirlOch jag vill säga tvärtom, Mammas får väldigt gärna stjäla hästar om hon stjäl en bra till mig.
Men då kanske hon hamnar i finkan. Fast då kanske hon får umgås med @LadyCovergirlOch jag vill säga tvärtom, Mammas får väldigt gärna stjäla hästar om hon stjäl en bra till mig.
I och för sig. Åker hon fast så får hon författa inlägg via @LadyCovergirl
Exakt, och därmed tar hon sig även ut, utan ett spår, och ingen fattar hur!Men då kanske hon hamnar i finkan. Fast då kanske hon får umgås med @LadyCovergirl
Vattenfärg!BTW, idag har jag köpt jordgubbsplantor, tomatplanta och lite örter samt planterat dem, håll nu tummarna för att jag har gröna fingrar!
För att garantera gröna fingrar.Öhm va?![]()
Jag vet, Nobelpriset nästa, liksom!Du är så smart! Ska skrivas upp på inköpslistan!![]()
Då måste du nämna oss i ditt tacktal!Jag vet, Nobelpriset nästa, liksom!![]()
Nope, inget mail här. Vi är lite off här i obygden.Har ni inte fått mail? Kontoret här har skickat ut det till alla som kör i Uppsala. Dom är irriterade över hur vår yrkesgrupp framställs i den reklamen