Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte hellboy iaf…. Just nu är jag inne på dokumentärer, kollade på Grizzly man igår!

Var den bra? Jag kollade på Tillbaka till Homs i veckan, den gillade jag. Porrkungens tårar också, den var speciell men sevärd. Båda på SVT play.

@Mammas Du kan va dåtid. :cool:

Varför Påven?

Jag ÄR dåtid, nutid och framtid! :devil:

Jag kallas det av ett några som jag alltid har så roligt med, så det är verkligen förknippat med en så bra känsla för mig. :)

@Emtherlia YOU CAN DO IT!!! :D

@Hedinn Sssch, förstör inte nu! :D

Det ska vi väl kunna skramla ihop. Vi får ge oss ut med bössor på stan!
"Skänk pengar till fattiga kvinnor i nöd"

Jag tänkte mer i banor som "Sno den, om de vill ha SÅ MYCKET pengar för den är de bara giriga skitstövlar som inte borde få ha en så fin häst ändå, den har det myyyyycket bättre hos @niphredil " :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 853
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 871
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka