Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var kan man se dressyren? Låter som trevligt tidsfördriv.
Åh, trist! Lånar någon annans telefon, kanske? Eller mailar, om det går?Fan vad sur, arg och ledsen jag blir. Mobilfanskapet med sin nyligen krossade skärm funkar inte speciellt bra i övrigt heller, jag tror att jag halvt haft ihjäl den. Skärmen blir svart, den reagerar inte som den ska på knapptryckningar och är allmänt dum
Hur ringer man försäkringsbolaget när telefonen inte fungerar?
Jag har mailat, men det är tydligen väldigt lång handläggartid. Jag vill ju få ett svar fort, det går ju inte använda telefonfanskapetÅh, trist! Lånar någon annans telefon, kanske? Eller mailar, om det går?
Kolla bland dina vänner/kollegor om någon har en gammal telefon liggandes som inte används, som du kan få låna tills det är ordnat?Jag har mailat, men det är tydligen väldigt lång handläggartid. Jag vill ju få ett svar fort, det går ju inte använda telefonfanskapetFör jag antar att det inte går att smsa dom
Har ingens telefon att låna. Om jag inte ringer från jobbtelefonen då, frågan är bara vad chefen skulle säga om det. Är väl inte jättesugen på att ringa honom och fråga heller.
Men å andra sidan, jag ska väl inte direkt behöva ringa upp någon som inte är en kollega förrän nästa vecka ändå. Och folk kan ringa till mig, bara att det är svårt att svara och inte alltid funkar :/
Kolla bland dina vänner/kollegor om någon har en gammal telefon liggandes som inte används, som du kan få låna tills det är ordnat?
Problemet är bara att jag nog inte kommer ha möjlighet att åka och hämta någon de närmsta dagarna (jobbar inte med någon kollega förrän tidigast i maj), och så måste den ju ha matchande storlek på simkortet :/
Problemet är bara att jag inte kommer hinna fixa det innan tidigast söndag ändå. Jobbar ju natt nu och bor 3 mil från stan så jag åker inte in en extra sväng på dagen. Det får helt enkelt gå ändå, det går ju som sagt för folk att ringa upp mig. Får se om jag får nåt svar på mailet nu i veckan, annars får jag försöka ringa på måndag.Det går att köpa plastbitar eller hur man ska förklara det, som du kan stoppa sim kortet i. Så passar det till alla telefoner! Kostar typ 50kr.