Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@cili Åh jag vill också promenera i skogen!
Nej vad jobbigt, var det Boll? Hoppas väskan klarar sig med en tvätt.
@cili Åh, jobbigt. Men skönt att det ändå är något som är relativt lättåtgärdat.
Såg förresten att alla träden utanför helt plötsligt har blivit gröna! Det var de ju inte för någon dag sen. Helt sjukt vad fort det går när värmen slår till.
@zassoo Om katter som stirrar ner i duschsilen, hade inte du skrivit i den till och med? Nån som skrev att den hade bekanta som varit med om att det kommit upp råttor ur toaletten..!
Det får du göra när du är frisk!
Förresten, vill du hänga med och promenera i en skog väster om stan nån dag? Finns jättefina vägar där åt höger och vänster så man kan gå i evigheter, var där och red förra sommaren och det var så himla mysig miljö. Det där Kung Björn-loppet går där nånstans.
Antar att det var Boll, för Kakan har aldrig använt nåt annat än kattlådan tidigare. Det ska nog gå bra, får tvätta den med en skvätt ättika så är det nog inga problem Har sköljt av den i vatten än så länge för att bli av med den värsta stanken. Men jag får skylla mig själv, jag har inte varit riktigt medveten om vad jag gjort den senaste veckan pga jobbet och därmed glömt att rensa kattlådorna, glömde till och med att ge Kakan mat en dag Tur att hon har torrisar i foderlabyrinten så hon kunde pilla åt sig nåt att äta i alla fall!