Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh men gulle!Tyvärr är vi fattiga och för att jag inte ska tvingas börja sjunga i tunnelbanan så måste vi vara lite återhållsamma med vad vi beställer från Sverige
Vi har dock krydda så vi klarar oss och så får jag handla på mig mucho när jag är i Sverige i sommar
Min lista so far:
* Tacokrydda
* Salsa
* Bregott x 10000
* Herrgårdsost!!
* OSTHYVEL FFS
* Estrellas popcorn
Och förresten, spanjoren funderar på att bli vegetarianBlev lite ännu mera kär i honom när han sa det, han är så empatisk och analyserande. Så nu ska vi börja introducera mycket mycket mer vegetarisk mat i vardagen och se hur vi ska gå vidare. Lite spännande faktiskt!
![]()
Åh, jag kan vara med! Då lär vi kunna få in sjukt mycket pengar.Kan du sjunga?Om jag började sjunga i tunnelbanan skulle folk betala för att jag skulle sluta.
![]()
Kan du sjunga?Om jag började sjunga i tunnelbanan skulle folk betala för att jag skulle sluta.
är det billigare att skicka inom landet är jag ju det om en månad, om du kommer på något.(mvh mucho pepp på sol och bad!)
Åh, så fint! Det finns ju väldigt mycket god vegetarisk mat.![]()
Varför?Är irriterad på min jobbdator!!!!
Den var sjukt seg.Varför?
Haha då förstår jag att du var irriterad.Den var sjukt seg.
Icke! Jag tänkte vänta ett tag till med det.Har alla gått och skaffa sig ett liv nu?![]()
För att man blir blöt! Fruktansvärt otrevligt.Varför är det så jobbigt att duscha?