Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu sitter jag och kollar sistaminutenresor. Mycket dålig idé. Fy fan vad jag vill åka till nåt varmt land just nu!

Åh men gulle! :love: Tyvärr är vi fattiga och för att jag inte ska tvingas börja sjunga i tunnelbanan så måste vi vara lite återhållsamma med vad vi beställer från Sverige :angel: Vi har dock krydda så vi klarar oss och så får jag handla på mig mucho när jag är i Sverige i sommar :)

Min lista so far:
* Tacokrydda
* Salsa
* Bregott x 10000
* Herrgårdsost!!
* OSTHYVEL FFS
* Estrellas popcorn :love:

Och förresten, spanjoren funderar på att bli vegetarian :) Blev lite ännu mera kär i honom när han sa det, han är så empatisk och analyserande. Så nu ska vi börja introducera mycket mycket mer vegetarisk mat i vardagen och se hur vi ska gå vidare. Lite spännande faktiskt! :)

Kan du sjunga? :D Om jag började sjunga i tunnelbanan skulle folk betala för att jag skulle sluta. :p

är det billigare att skicka inom landet är jag ju det om en månad, om du kommer på något. :) (mvh mucho pepp på sol och bad!)

Åh, så fint! Det finns ju väldigt mycket god vegetarisk mat. :)

Min föreläsare pratar om parasiter, just nu maskar. Jag dööööööööööööööööör tankarna på att hosta och skita upp äckliga saker är jobbiga.

Kan du sjunga? :D Om jag började sjunga i tunnelbanan skulle folk betala för att jag skulle sluta. :p

är det billigare att skicka inom landet är jag ju det om en månad, om du kommer på något. :) (mvh mucho pepp på sol och bad!)

Åh, så fint! Det finns ju väldigt mycket god vegetarisk mat. :)

Ja, alltså det är min tanke. Att de ska betala mig för att sluta :idea:

Tack kära du men det är lugnt, jag står ut tills midsommar :) Och jag förstår att du är mucho pepp, fatta vad himla skönt med varmt och skönt och sol och bad :)

Jädrar vad ambitiös jag känner mig nu.
Vaknade vid nio, klev upp, på med kläderna osv och ut på en löp/gåvända.
Hemma nu och väntar på att min omelett ska bli klar :d

Jag har ont i vänstra sidan av bröstkorgen, för tredje dagen i rad nu. Det börjar bli lite jobbigt faktiskt. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 839
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 867
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka