Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sicken tur att jag läst åtminstone ett inlägg här på sista sidan om att vilja ha häst, så att jag får posta en bild från dagens jobb, sista på påskjobbandet. :cry:

Världens sötaste lilla bebis. Född i november, amerikansk miniatyr! :love:
371DE2D5-797E-4E2A-BC14-47F36F73E4B8-11442-00001251004E3B8F_zpse27fe5bd.jpg
Nämen, gos! :D

Nu ska jag minsann ta mig någon macka tror jag, kanske oboy till?

Var det nån som kollade på bonde? Verkade det som roliga personer?

Nu ska jag minsann ta mig någon macka tror jag, kanske oboy till?

Var det nån som kollade på bonde? Verkade det som roliga personer?

Åh oboy! Det kom jag på att jag var dödssugen på i samma sekund som jag satte mig på stolen på jobbet. Och här finns ingen oboy :(

Kollade på halva ungefär. Ingen direkt rolig i mina ögon, men så är jag kanske för kräsen också (och följer inte den typen av program)

Nu är vi hemma i Staffanstorp igen. Något otaktiskt dock att Jonathan börjar jobba 7 imorgon och jag börjar jobba klockan 18 imorgon :cautious:
Inte gick fotbollen som vi ville heller. Domaren tog några intressanta [läs tokiga] beslut och MFF spelade dessutom rätt kasst. Efter matchen gick vi ut och åt, biff, råstekt potatis och smaskig sås, så det var väl inte helt bortkastat iaf :d

@cili Ingen dålig plan det där! :D

Han har en storasyster som åkt runt på lite ålderdomshem och hon borde ju vara åtminstone lite rumsren, så omöjligt borde det ju inte vara. :D

Åh så kul att höra att det är uppskattat! :love: Bara att hojta om du behöver påfyllning! :)
Åh men gulle! :love: Tyvärr är vi fattiga och för att jag inte ska tvingas börja sjunga i tunnelbanan så måste vi vara lite återhållsamma med vad vi beställer från Sverige :angel: Vi har dock krydda så vi klarar oss och så får jag handla på mig mucho när jag är i Sverige i sommar :)

Min lista so far:
* Tacokrydda
* Salsa
* Bregott x 10000
* Herrgårdsost!!
* OSTHYVEL FFS
* Estrellas popcorn :love:

Och förresten, spanjoren funderar på att bli vegetarian :) Blev lite ännu mera kär i honom när han sa det, han är så empatisk och analyserande. Så nu ska vi börja introducera mycket mycket mer vegetarisk mat i vardagen och se hur vi ska gå vidare. Lite spännande faktiskt! :)

Sitter och kollar bostadsrätter i Göteborg. Det är fan inte klokt hur mycket dyrare det är i Uppsala :eek:

Aaaaall by myseeeeeeelf, don't wanna be aaall by my seeeeeelf anymoooore :arghh: (den där lila föreställer alltså mig när jag utför min förtvivlade sång)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 839
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 867
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka