Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har precis varit ute och gått en sväng, vet inte hur långt det blev dock.
Men 2-3 km kanske. Måste köpa nya skor innan jag kan springa, mina nuvarande är rätt så slut
@grodan21@Reykjavik
Jag tog en promenad på nästan 6 km. Tog en timme. Det var så jäkla härligt!! Och knäna gjorde inte ont förrän jag fick för mig att jag skulle testa att springa några hundra meter, men den smärtan försvann lika fort igen när jag började gå igen.
@Hedinn Hur gör man nåt igen som inte gjorts förut? Det låter ju ganska... Jesus?
Ikväll ska vi äta tacos tack vare underbara världsbästa @Mammas som skickat favorittacokryddan och absoluta favoritsalsan med ananas i Ska bli så jävla jävla jävla gott
Gravid - 1år Ursäkta va?
Naturligtvis behöver vården för gravida förbättras och satsas på men aldrig att jag skulle gå med på att mina pengar skulle...
Hästmänniskan Uppskattar dina genomgående svar så mycket.
Anledningen till att jag drogs till den ej inridna hästen är för att unghästutbildning har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.