Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, sånthär består mitt liv av just nu när jag har påsklov:

6v1_zps0418a1a2.jpg

Duscha åring som inte jättemycket gillar att bli duschad = jag blir ungefär lika mycket duschad som åringen. :D
Sen gick vi på promenad, och då blev hon glad igen. ^^

Apropå att duscha, alltså... tror jag ska ta en riktig dusch nu. :D

Sen se på Trolljägarna. Som jag av någon skum anledning är sjukt fascinerad av... O_o :cautious:

Varför är det så jobbigt att duscha?
För att det är så jävla jobbigt efteråt; att torka kroppen, smörja in sig, klä på sig (när man är alldeles sticky pga smort in sig), torka håret etc etc.

Jag älskar att duscha men allt efterjobb gör det fan så jävla jobbigt.

För att det är så jävla jobbigt efteråt; att torka kroppen, smörja in sig, klä på sig (när man är alldeles sticky pga smort in sig), torka håret etc etc.

Jag älskar att duscha men allt efterjobb gör det fan så jävla jobbigt.
Huvudet på spiken. Hade det bara varit själva duschandet hade det gått både snabbt och enkelt, inga problem utan bara skönt. Men som du säger, allt jäkla efterarbete! Det tar ju längre tid än duschandet i sig.

Det är därför jag inte gillar att bli blöt, det är ett sånt projekt att återställa kroppen till torrt tillstånd sen.

Får jag nästan ångestkänslor bara av att tänka på duschen, så illa kan det vara i perioder. Men självklart duschar jag ändå.

Och jag bara jobbar :p Från början skulle jag gått på natten igår men eftersom MFF hade hemmamatch så vägrade jag. Gick därför på idag, eller ja igår, och skulle gå av fredag morgon klockan 6. Sen ett väldigt kort dagpass på lördag. Men nepp! Det blir ytterligare en natt så går istället av på lördag morgon klockan 6. Jaja, ännu en 4-nättersvecka ger en del natt-OB :banana:

Hej hej, hemskt mycket hej. Jag sitter inne trots det fina vädret, har feber och tycker synd om mig själv. Vad gör ni?

Samma sak som du @zassoo (men utan febern och syndtyckandet)
Borde pallra mig ut på en promenad, men det tar emot för höften jävlas med mig (dock kommer den inte bli bättre på längre sikt genom att vara still, när det är muskler som saknas)

@zassoo Åh, stackare. Jag sitter också inne, försöker plugga men jag är så förbannat trött att jag knappt fattar vad jag sysslar med.

@cili Dumma höft! En promenad låter skönt, så himla härligt väder ju.

@Hedinn Tack för sympatin! (Det känns alltid mycket bättre när någon tycker synd om en.) Jag borde också plugga men blääääääääääää :wtf:

@zassoo Jamen visst är det? Värdelöst att vara sjuk om ingen tycker synd om en, ju. ;)

Jag är just nu kissnödig, men har blivit rädd för att gå på toa efter att ha läst en tråd på kattforumet. Det är lite jobbigt faktiskt. :p

@zassoo Ja den är jättedum :( Men det är bara att stoppa i sig värktabletter och kämpa på, för som sagt blir det ju inte bättre av att sitta still.
Nu har jag i alla fall sett ut en runda som borde bli lagom. Borde bli ca 3 km, och så får jag möjlighet att kolla någon avstickare på stigen jag upptäckte igår.

Dessutom borde jag gå ner i källaren och boka en tvättid eftersom min kära katt tyckte att min gymväska var väldigt lik en kattlåda :cautious:

@Hedinn Gå på toa ändå! Det blir värre om du låter bli :p

@cili Hehe snäll katt. ;) Vad är det för höftproblem du har?

Jo, jag ska gå på toa, jag är bara lite nojig för att det ska dyka upp en råtta och bita mig i rumpan. :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 846
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 871
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka