Sv: Parelli inte så bra?
Vi måste läsa inlägg väldigt olika.
Jag tycker defintivt inte att Waldorf varit otrevlig eller elak?? Tvärtom tycker jag att h*n svarat ganska konstruktivt och tålmodigt på alla inlägg. Visst kanske h*n fräser ifrån ibland, men hallå! H*n har ju fått rätt så hårt motstånd, så att säga. Om jag ska vara ärlig, så tycker inte jag att alla varit så trevliga mot Waldorf heller.
Jag håller inte alls med om allt Waldorf skriver. Men jag kan respektera det h*n skriver. Och jag tycker inte att h*n varit elak. Det är en stor överdrift.
Jag tycker att det här är en intressant diskussionstråd.
Norrland
Du har passerat gränsen för länge sedan, dina elakheter speglar bara bristen på argument. Och det gäller inte bara till mig, även om du gjort mig till någon slags syndabock. Frågor är det för övrigt flera som ställer till dig.
Jag har därmed anmält dina inlägg.
Vi måste läsa inlägg väldigt olika.
Jag tycker defintivt inte att Waldorf varit otrevlig eller elak?? Tvärtom tycker jag att h*n svarat ganska konstruktivt och tålmodigt på alla inlägg. Visst kanske h*n fräser ifrån ibland, men hallå! H*n har ju fått rätt så hårt motstånd, så att säga. Om jag ska vara ärlig, så tycker inte jag att alla varit så trevliga mot Waldorf heller.
Jag håller inte alls med om allt Waldorf skriver. Men jag kan respektera det h*n skriver. Och jag tycker inte att h*n varit elak. Det är en stor överdrift.
Jag tycker att det här är en intressant diskussionstråd.
Norrland