Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Återigen ngn felaktig bild av hästar- att de vill en illa.Jag arbetar ofta med nh tänk men inte med ryck och slit, never!!
Men jag kan bli väldigt tydlig i mitt kroppsspråk gentemot en häst som går mot trycket eller i värsta fall börjat att attackera sin ägare och andra människor.
Nej det är ingen dialog- utan monolog.
Gör rätt- annars händer det... du vet.
Din metod går ut på att bara korrigera det hästen inte förstår- inte berömma det rätta.Det är viktigt att kunna kommunicera.. När du lär in dressyr övningar så måste du ju på någotvis berätta för hästen när den gör fel och rätt, eller hur..
Inget konstigt alls..
Din metod går ut på att bara korrigera det hästen inte förstår- inte berömma det rätta.
På båda punkterna är vi oeniga.
Jag undra också
Varför är det inte okej att tycka att det man ser på filmen ifråga är icke hästvänligt? Utan några om och men som försvar? Så många som är för NH håller med om att det är fel och kommer sedan med utläggningar om varför det inte är fel alternativt att det inte är PNH.
Det är alltså helt okej att försvara det som händer på filmen och tycka det är bra, anse att det finns förmildrande omständigheter. När man istället gör det genom att säga att folk inte förstår vad som händer och det är därför de är kritiska och att bara de som är insatt/utbildade förstår vad som händer, då handlar det om att sätta sig och PNH folket över oss vanliga dödliga.
Det är ju förståelsen som måste finnas där från början- inte med tiden.
Ge lite respekt o tålamod-
Nej nu bryr jag mig inte om detta längre har fått sagt vad jag tycker.. Sen att det vrids till motsattsen av en del personer det får stå för dem..
Jag svarar inte mer i denna tråden.
Känns så meningslöst..
Ha det gott.. and open your minds
Man brukar säga så när man inte har något vettigt att komma med