Sv: Hästhantering när det är som bäst!
Och hur insatt är du på en skala?
Jag kommer för alltid totalsåga metoder som så utstuderat går ut på att knäcka djur som visas i hans videor. Det FINNS bättre sätt, det har jag åtm sett själv. Oxå av en kille som arbetar med problemhästar och har gjort så länge.
Bara för att man själv inte skulle klara av hästen betyder det inte att man inte kan inse hur grymt fel hästen bli hanterad
Ler lite åt att alla superduktiga hästhanterare härinne totalsågar sådant som de INTE HAR EN ANING om. Har sett fler roliga diskussioner. Ni kan inte mena allvar när ni ifrågasätter en kille som:
1: Uppenbart anlitas för att hjälpa till med problemhästar
2: Beskriver i sin text att han har jobbat med detta i över 20 år
3: Driver hejdlöst med ifrågasättare i sin text
4: Verkar arbeta mycket med galopphästar, vilka inte har inte den lättaste tillvaron vad jag har förstått
Har ni själva aldrig stött på hästar som blivit illa hanterade, skrämda, slagna, bortskämda, som är farliga att hantera?? Förmodligen skulle ni springa allvärldens väg... suck, det blir lite pinsamt.
Och hur insatt är du på en skala?
Jag kommer för alltid totalsåga metoder som så utstuderat går ut på att knäcka djur som visas i hans videor. Det FINNS bättre sätt, det har jag åtm sett själv. Oxå av en kille som arbetar med problemhästar och har gjort så länge.
Bara för att man själv inte skulle klara av hästen betyder det inte att man inte kan inse hur grymt fel hästen bli hanterad