B
bitingboxfish
Sv: Parelli inte så bra?
Kram till dig och Skuggi! Och samtidigt ett erkännande till dem som ändå har kunnat föra konstruktiva inlägg till en väldigt känslosam tråd!
//Annika
Tack Lia för att du reagerar och markerar! Om jag får så lägger jag mitt namn efter ditt på varenda ord du skrivit!!!Skuggi, om du läser detta!
Du har min fulla förståelse för din reaktion och dina åsikter ovan. Själv insåg jag (och tydligen många med mig) redan tidigt vart denna tråd skulle barka och beslöt att stå utanför och enbart läsa inläggen. Som tur är. Maken till tråd är svårt att hitta.
Men jag tycker ändå att du ska ompröva ditt beslut. Känns det inte fel att lämna Bukefalos "Hästhantering" i händerna på dom som utmärker sig i tråden? Resultatet blir lätt som i några ad de andra forumen, en styrande klick som mobbar ut dom som inte passar in. Är inte ett bättre alternativ att lägga in dom värsta individerna på din ignoreralista (som jag gjort) och därmed helt bortse från dom. Det finns så många olika personer på Bukefalos som seriöst vill diskutera hästhållning och hästhantering och som skulle ha glädje och nytta av dina erfarenheter och kunskaper i ämnet. Till och med inom NH och PNH!
Oavsett vilken väg du väljer, lycka till och tack för att du stått upp för något bra!
LIA
Kram till dig och Skuggi! Och samtidigt ett erkännande till dem som ändå har kunnat föra konstruktiva inlägg till en väldigt känslosam tråd!
//Annika