Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hejsan! Jag är på väg att skaffa min först egna hund, endast haft hund i familjen hela mitt liv, hunduppfödning, utställning etc. Och jag är väldigt sugen på en Papillon! Kan inte alla här som har en sådan berätta om sina hundar, hur de är i temperamentet och även lägga in bilder?
Jag är ute efter en hund som inte har FÖR mycket energi, men som ska orka att busa och gå på promenader och leka med mina föräldrars hund etc. Så gärna en pigg och glad hund som även kan koppla av en del Så om det är andra raser som ni tycker stämmer in får ni gärna dela med er av det med! Det enda kravet jag har är att det ska vara av modell mindre.
enda jag kan säg är,papillion är underbara! Stämmer bra in på vad du ska göra, tycker dock dom kan behöva lite aktivering, behöver bara va lätta saker som vardagslydnad. själv tävlar/tränar jag mina m.m
Du kan ju pm:a om du vill så kan jag berätta mer!
Hundavel & Ras
Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Hästnyheter Alltså jag går sista året på veterinärutbildningen just nu och vi har pratat en del om just hur man kan föreslå tex avlivning på ett bra...