Papillon-folk?! :)

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare soffii
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 34
  • Visningar Visningar 3 117
S

soffii

Måste bara lägga in några bilder på min underbara Papillonvalp! Har haft honom i snart 2 månader nu. :) Han heter Mar-lini Manu men kallas Zipper till vardags. :D

Andra som har en Papillon får gärna visa sina underverk, fast vilken ras som helst går förstås! ^^,

Zipper, bilder från han kom tills nu!

21374594.jpg

21374595.jpg

21374596.jpg

21374597.jpg

Har inga dagsfärska bilder men kan återkomma med sådana senare!

Sv: Papillon-folk?! :)

Har en papillonkille som kallas för Taggen. Han är idag just över 9 månader och han är mitt hjärta:love:
21219068.jpg
[/url][/IMG]

Fast vi har två till underbara......de två längst till höger är min systers
Från vänster Flisan 6 år, Taggen i mitten å sen Smulan 18 månader
17413927.jpg
[/url][/IMG]

Haha du la ju ut tråden ikväll, ge dig lite till tåls så ska du se att det dyker upp andra pappisar.

Men gud så söt! Den var lite lik min ena på ögonen. Vad är det för stam på den?

Jag har två små pappi-tjejer. Men sitter på fel dator nu. Så jag får kasta in bilder imorgon. Var bara tvungen att skriva hur söt den där lilla krabaten var!:love:

Ljuvligt söt. Helt underbar. Lyckliga du. För mig är pappisen nr 1 när det gäller mindre raser. Den jag hade blev 10 år, han hade såna problem med inåtvända nysningar, som blev värre när han blev äldre. Så mina nästa hundar blir en papillon och en schäfer igen. En hund räcker inte för mig. Har alltid haft 2 åt gången.

Tackar alla!
Vi bor i Finland så jag tror inte någon vet vem hans föräldrar är, hans pappa heter Rasmus men jag minns int vad hans mamma heter.. ska kolla upp det då jag är hemma!

Fina pappisar ni andra har också! :)

Vilken gullig liten pojk du har :love: Redan så mycket päls!! köpte du honom på kennel, vilken i så fall? *nyfiken*

Själv har jag en näpen liten prinsessa (allvarligt hon är den mest fisförnäma vovve jag träffat, men hur go som helst) som blir 3 år i oktober. ska ha sin första valpkull i år :)

Senast ändrad av en moderator:

Det där måste va en av de sötaste pappis-valpar jag sett någonsin! :love:

Här är mina underverk :D

Felix:

DSC05342-Kopia.jpg

Felix.jpg

Kasper:

DSC06424-Kopia.jpg

DSC02658-Kopia.jpg

Tacktack till er som gillar honom! :D

Och förstås ni som har visat bilder på era, jättefina är era hundar med. :) Jag hoppas också att Zipper får långt hår på öronen som hänger ner och en fin plym till svans, men det tror jag nog då han har ganska lång päls redan och är bara 4½ månad. (:

Som sagt bor vi i Finland så det hjälper väl inte er mycket men kenneln heter Mar-lini, ganska nära staden Vasa på västkusten (dit båtarna går från Umeå). Zippers pappa heter Rasmus och hans mamma heter Mar-lini Piitu.

Jättesöt valp du har.:)
Jag har en kille på 8 år. Ska försöka lägga in en bild när jag sitter vid rätt dator. (Det är han på min avatar).

ååh gu vilken söt en :)
Hade också en papillon förut, dom är underbara :love:
Har nu en japanese chin som är ganska så lik en papillon ;)

Min lilla hårboll är ju egentligen ingen pappis, men hoppas hon får vara med ändå :angel: är en phaléne som ju i princip är en papillion med hängöron :D även fast hennes öron fastnat nånstans i mitten :angel:

Ingen skillnad om det är Phaléne eller Papillon, det är ju ändå bara öronen som skiljer. ;)

Tog annars några nya bilder idag, han är nu 5 månader. :love:

22197817.jpg

22197818.jpg

22197816.jpg

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 583
Senast: Ragdoll
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 810
Senast: Snurrfian
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 938
Senast: monster1
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 820
Senast: Fraegd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka