Sv: På måndag kommer min valp hem hit..
Hon visste att tiken kunde vara dräktig tidigt, men hoppades på GudSkeLov... Tyvärr lyssna han inte i den frågan.. :smirk:
Med facit i hand ångrar hon sig ganska kraftigt...Mynta2 skrev:Jajja, lätt att kritisera..Hur många hästar har inte kajkat runt på ridskolor smällfeta för att sedan föda ett föl nästa dag ?? Kritisera går ju utmärkt, men verkligheten kan ju bestå av annat oxå. Tex: har man en extremt lättfödd hund som pendlar hela tiden mellan nästan normal och fet och samtidigt har en tendens att vara skendräktig...Upprepas detta nog många ggr, ja då kanske man inte tar notis till slut. Hemmabilnd kan vem som helst bli..så även jag..har vart det flertalet ggr. Herregud, vi gör alla misstag, men inte tror jag folk som råkat ut för detta verkligen vill att hunden ska lida eller dess valpar ska lida heller...Olyckor sker. En del hanterar det bättre, andra sämre...men vi gör ju ofta det VI anser vara bäst...Och vad som anses bäst måste ju vara upp till ägaren vad den beslutat just då.
Hon visste att tiken kunde vara dräktig tidigt, men hoppades på GudSkeLov... Tyvärr lyssna han inte i den frågan.. :smirk: