@Io
Haha ja jag såg att taggningen inte riktigt hängde med
Det är så sant som du säger om böckerna. Man förstår ju vissa saker lite bättre, som varför han tog bestraffningen för flickan i början, varför han slog Claire osv.
Och ja, jag har ju typ hela boken i färskt minne. Speciellt eftersom jag nu har återgått till att läsa om vissa delar huller om buller. Så dem kan jag nästan utantill.
Haha ja jag såg att taggningen inte riktigt hängde med
Det är så sant som du säger om böckerna. Man förstår ju vissa saker lite bättre, som varför han tog bestraffningen för flickan i början, varför han slog Claire osv.
Det jag saknar lite i serien är att han blir så himla... pluttinutti-gullisnutti sådär. I boken tycker jag ändå han har riktigt otrevliga sidor, som när han och Claire bråkar efter de kommit tillbaka till Castle Leoch och han typ tänkte våldta henne.. Inte för att jag saknar en röv på det viset utan mer att han inte är riktigt så perfekt som det framstår.
Och ja, jag har ju typ hela boken i färskt minne. Speciellt eftersom jag nu har återgått till att läsa om vissa delar huller om buller. Så dem kan jag nästan utantill.