Otyget med utbrutna trådar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är jag som brutit ut de senaste trådarna.
Att det finns flera trådar om liknande ämnen anser jag inte vara ett stort problem. Är den tillräckligt intressant får den svar annars dalar den sakteliga neråt.
Möjligen kan man kanske tycka att de som skriver om posten kunde gjort det i tråden som redan fanns om just detta.
Ok, för man brukar få banningar av andra användare om man råkar starta en tråd inom ett ämne som redan finns. Därför tänkte jag att det kanske var onödigt att göra så nu med.

Jag vill att mina inlägg ska få ligga kvar här då det är den här tråden jag vänder mig till med vad jag skriver.

Jag lovar, lovar, lovar att starta en ny tråd om jag faktiskt undrar något eller behöver hjälp men när jag bara berättar om min vardag så känns det lite overkill. Riktigt såå intressant liv har jag inte.

Med här menar jag då Vad-gör-vi-tråden men nu kan jag tydligen inte skriva något alls utan att hitta mina inlägg lite här och där på hela buke. Ytterst förvirrande!

Det här börjar bli löjligt med utbrytningarna från "Vad gör vi". Men visst, är syftet att döda de trådarna fungerar det ju ypperligt.

Det är också ett ypperligt sätt att jaga bort rätt många härifrån... hur det går ihop med att forumet behöver bli livligare vet jag inte.

Ok, för man brukar få banningar av andra användare om man råkar starta en tråd inom ett ämne som redan finns. Därför tänkte jag att det kanske var onödigt att göra så nu med.
Och råkar man använda den lilla funktionen sök så blir även @Gunnar förvirrad och man kan få lite lustigt svar. :p:angel:

Jag kan väl tycka att eftersom trådar ska låsas efter 2000 inlägg så bör väl inte stora ämnen som t.ex. Posten leva i 20 år om nu befintliga trådar ska användas?
Och när är en tråd för gammal för att pensioneras för den inte fått inlägg på ett tag?

Om jag skulle komma in som ny användare skulle jag tycka det verkar rörigt/stökigt och svårt att hitta det jag egentligen vill tillbaka till och kanske inte skapa konto med anledning av det.
Men som vi alla vet, folk tänker och tycker olika.
Som sagt lite att fundera på hur det bör hanteras.

Det här börjar bli löjligt med utbrytningarna från "Vad gör vi". Men visst, är syftet att döda de trådarna fungerar det ju ypperligt.

Det är också ett ypperligt sätt att jaga bort rätt många härifrån... hur det går ihop med att forumet behöver bli livligare vet jag inte.

Det som får mig att dagligen gå in här är "Vad gör vi". Dör den lär jag återgå till att kika in ett par gånger i månaden.

Har också blivit utbruten. Kändes helt meningslöst. Jag tänkte starta en tråd med samma ämne när jag slutat jobbet för dagen. Istället blev det ett ett skitinlägg som inte alls bjuder in till diskussion, eftersom det var skrivet för att kräka av sig. Är det kvalité eller kvantitet som gäller på nya Buke?

Har också blivit utbruten. Kändes helt meningslöst. Jag tänkte starta en tråd med samma ämne när jag slutat jobbet för dagen. Istället blev det ett ett skitinlägg som inte alls bjuder in till diskussion, eftersom det var skrivet för att kräka av sig. Är det kvalité eller kvantitet som gäller på nya Buke?

Kvantitet bevisligen.

Men ni... Är det inte lite onödigt dramatiskt om att prata om att man måste sluta skriva på buke, att man inte kan skriva annat än ytliga inlägg och att Gunnar/moderator vill döda trådar. På riktigt? Ursäkta om jag uttrycker mig lite hårt här nu men det börjar kännas rätt fånigt.

Men ni... Är det inte lite onödigt dramatiskt om att prata om att man måste sluta skriva på buke, att man inte kan skriva annat än ytliga inlägg och att Gunnar/moderator vill döda trådar. På riktigt? Ursäkta om jag uttrycker mig lite hårt här nu men det börjar kännas rätt fånigt.

Kallar du mig DRAMATISK?

Jag håller med dig, det är ju inte som att buke bytt färg eller typsnitt. Och det piggade onekligen upp stämningen med lie action på trådfronten.

Nivån på utbrytningen av trådar har faktiskt blivit löjlig, se bara på att det faktiskt startades en tråd angående att få i en häst medicin pga att det diskuterades i VGV... innan den delen blev en ny tråd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur ska jag orka med allt som har med sonen att göra, å hans jävla diagnos?! Jag känner mig som en zombie som bara går runt här hemma...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 709
Senast: scrubs
·
Hästvård Kele strikes again :crazy: Alla hästarna sov ute inatt eftersom bara Vision ville in, och när han insåg han skulle bli ensam inne...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
9 904
Senast: Kassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter