Ja, vilket som var vanligast säger jag inget om, det var ju delningar det handlade om.
Det var mest en egen reflektion apropå det du skrev snarare än en invändning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vilket som var vanligast säger jag inget om, det var ju delningar det handlade om.
Ok, för man brukar få banningar av andra användare om man råkar starta en tråd inom ett ämne som redan finns. Därför tänkte jag att det kanske var onödigt att göra så nu med.Det är jag som brutit ut de senaste trådarna.
Att det finns flera trådar om liknande ämnen anser jag inte vara ett stort problem. Är den tillräckligt intressant får den svar annars dalar den sakteliga neråt.
Möjligen kan man kanske tycka att de som skriver om posten kunde gjort det i tråden som redan fanns om just detta.
Jag vill att mina inlägg ska få ligga kvar här då det är den här tråden jag vänder mig till med vad jag skriver.
Jag lovar, lovar, lovar att starta en ny tråd om jag faktiskt undrar något eller behöver hjälp men när jag bara berättar om min vardag så känns det lite overkill. Riktigt såå intressant liv har jag inte.
Och råkar man använda den lilla funktionen sök så blir även @Gunnar förvirrad och man kan få lite lustigt svar.Ok, för man brukar få banningar av andra användare om man råkar starta en tråd inom ett ämne som redan finns. Därför tänkte jag att det kanske var onödigt att göra så nu med.
Det här börjar bli löjligt med utbrytningarna från "Vad gör vi". Men visst, är syftet att döda de trådarna fungerar det ju ypperligt.
Det är också ett ypperligt sätt att jaga bort rätt många härifrån... hur det går ihop med att forumet behöver bli livligare vet jag inte.
Det som får mig att dagligen gå in här är "Vad gör vi". Dör den lär jag återgå till att kika in ett par gånger i månaden.
Har också blivit utbruten. Kändes helt meningslöst. Jag tänkte starta en tråd med samma ämne när jag slutat jobbet för dagen. Istället blev det ett ett skitinlägg som inte alls bjuder in till diskussion, eftersom det var skrivet för att kräka av sig. Är det kvalité eller kvantitet som gäller på nya Buke?
Skrattade när jag läste din ”trådstart” om PostNord Är det verkligen något att basera en diskussion på?Kvantitet bevisligen.
Skrattade när jag läste ditt ”inlägg” om PostNord Är det verkligen något att basera en diskussion på?
Sant! Mycket viktigt det där! Det är nu ändrat.Inte enligt mig då. Plus att jag tror nog du menade "trådstart"
Sant! Mycket viktigt det där!
Men ni... Är det inte lite onödigt dramatiskt om att prata om att man måste sluta skriva på buke, att man inte kan skriva annat än ytliga inlägg och att Gunnar/moderator vill döda trådar. På riktigt? Ursäkta om jag uttrycker mig lite hårt här nu men det börjar kännas rätt fånigt.
Även alla utbrytningar som kom nu på eftermiddagen känns tämligen fåniga.Men ni... Är det inte lite onödigt dramatiskt om att prata om att man måste sluta skriva på buke, att man inte kan skriva annat än ytliga inlägg och att Gunnar/moderator vill döda trådar. På riktigt? Ursäkta om jag uttrycker mig lite hårt här nu men det börjar kännas rätt fånigt.
Men ni... Är det inte lite onödigt dramatiskt om att prata om att man måste sluta skriva på buke, att man inte kan skriva annat än ytliga inlägg och att Gunnar/moderator vill döda trådar. På riktigt? Ursäkta om jag uttrycker mig lite hårt här nu men det börjar kännas rätt fånigt.