Alexandra_W
Trådstartare
Sv: Unghästen står på klinik =/
Vi skämtade om det på kliniken, och kom fram till att jag kanske var koncentrationslägervakt i ett tidigare liv elelr något?
Eller så är det förberedelsen för att bli helgon i nästa liv kanske?
Alternativt hamnar alla olycksfåglar genom någons (han däruppe eller han därnere är väl valfritt) hos mig för jag är den enda som är korkad nog att inte ge upp? Och nån lär ju ta hand om krakarna med, speciellt de som blir krassliga och dessutom har andra mindre fördragsamma sidor till last redan innan?
mizz skrev:Alexandra.
Följer med strömmen här och ställer mig frågan: Vad har du gjort för att förtjäna allt detta. Tycker du lägger ner din själ i hästarna och ändå.
Jag följer dina inlägg, du skriver bra och förklarande, man kan alltid hoppas att jag lär mig någonting oxå.
Jag hoppas verkligen att Kele går igenom detta utan men.
Håller allt som går, inkl tummarna.
Vi skämtade om det på kliniken, och kom fram till att jag kanske var koncentrationslägervakt i ett tidigare liv elelr något?
Eller så är det förberedelsen för att bli helgon i nästa liv kanske?
Alternativt hamnar alla olycksfåglar genom någons (han däruppe eller han därnere är väl valfritt) hos mig för jag är den enda som är korkad nog att inte ge upp? Och nån lär ju ta hand om krakarna med, speciellt de som blir krassliga och dessutom har andra mindre fördragsamma sidor till last redan innan?