Otyget med utbrutna trådar

Status
Stängd för vidare inlägg.
@monster1 fast @ameo påpekade att det kanske inte är möjligt om inläggen lägger sig i kronologisk ordning. I så fall stupar det tyvärr på det.
+ @monster1
Jag har provat vid nåt tillfälle och det lirade inte.
Sen har jag i ärlighetens namn inte riktigt tiden att lägga på spirituella och genomtänkta trådstarter när det kanske inte ens är ett ämne jag kan relatera till.

+ @monster1
Jag har provat vid nåt tillfälle och det lirade inte.
Sen har jag i ärlighetens namn inte riktigt tiden att lägga på spirituella och genomtänkta trådstarter när det kanske inte ens är ett ämne jag kan relatera till.
Jag hade för mig att det var så. Delningar av trådar började vi med redan då jag var moderator, och jag har ett vagt minne om att även moderatorinlägget hamnade kronologiskt.

Jag tycker det verkar som att informationen vid utbrutna trådar bör funderas över.
Dubbla i samma ämne som det ser ut men kan ju vara så med att den utbrutna inte egentligen har någon frågeställning/inriktning som har gjort att det startats en tråd av en medlem med tydlig start och rubrik.
Ingen trådbrist iaf. det är ju bra finns det ju åsikter om.
/förvirrad.

Jag vill att mina inlägg ska få ligga kvar här då det är den här tråden jag vänder mig till med vad jag skriver.

Jag lovar, lovar, lovar att starta en ny tråd om jag faktiskt undrar något eller behöver hjälp men när jag bara berättar om min vardag så känns det lite overkill. Riktigt såå intressant liv har jag inte.

Det är jag som brutit ut de senaste trådarna.
Att det finns flera trådar om liknande ämnen anser jag inte vara ett stort problem. Är den tillräckligt intressant får den svar annars dalar den sakteliga neråt.
Möjligen kan man kanske tycka att de som skriver om posten kunde gjort det i tråden som redan fanns om just detta.

Den gamla klagotråden om posten har inte varit aktiv sedan december, jag kollade nu.

Jag tycker att det är jättebra. I stället för att leta upp en åtta månader gammal bautatråd skapar man en tråd om posten just när man har problem med posten. Den lever förmodligen i några dagar, eller hur länge folk nu skriver i den, och singlar sedan ner. Då blir det ett levande forum.

Jag hade för mig att det var så. Delningar av trådar började vi med redan då jag var moderator, och jag har ett vagt minne om att även moderatorinlägget hamnade kronologiskt.

Jag tycker nog att det var vanligare att trådar slogs ihop förr (”det finns redan en tråd för x”), snarare än att de delades, även om det senare har förekommit länge.

Kanske reglerna kan uppdateras lite och göras tydligare? :) Jag tror att irritation över delade trådar - eller slängda trådar - hade blivit mindre om åtgärderna inte upplevdes som oförutsägbara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur ska jag orka med allt som har med sonen att göra, å hans jävla diagnos?! Jag känner mig som en zombie som bara går runt här hemma...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 709
Senast: scrubs
·
Hästvård Kele strikes again :crazy: Alla hästarna sov ute inatt eftersom bara Vision ville in, och när han insåg han skulle bli ensam inne...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
9 904
Senast: Kassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar