Kan inte dagboksinlägg brytas ut också av mod?Men skriv i dagboken då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte dagboksinlägg brytas ut också av mod?Men skriv i dagboken då.
Mig veterligen har det aldrig hänt.Kan inte dagboksinlägg brytas ut också av mod?
Man kanske kan utveckla det där verktyget. Delad tråd = utbruten. Låst tråd = sammanbruten (inte att förväxla med sammandrabbning, dvs krig i en tråd). Bannad = nedbruten. Finns säkert fler varianter!Nu har jag blivit utbruten minsann. Känner mig lite utvald och sådär
Vad har du nu skrivitNu flyttas väldigt många av mina inlägg till andra trådar. Ska det fortsätta så?
+ @monster1
Okej jag bara undrade om det var så. Hade för mig att jag läst det någonstanns men kan ha misstagit mig.Mig veterligen har det aldrig hänt.
Jag hade för mig att det var så. Delningar av trådar började vi med redan då jag var moderator, och jag har ett vagt minne om att även moderatorinlägget hamnade kronologiskt.+ @monster1
Jag har provat vid nåt tillfälle och det lirade inte.
Sen har jag i ärlighetens namn inte riktigt tiden att lägga på spirituella och genomtänkta trådstarter när det kanske inte ens är ett ämne jag kan relatera till.
Vad har du nu skrivit
*svårtatthängamedisvängarnasmaily*
Så ofta som alla klagar på posten lär det bli många trådar framöverEn fråga till jag antar att det är @LenaH, är det på riktigt vettigt att bryta ut 4 inlägg om postnord till en egen tråd när det dessutom finns en "prata om posten-tråd" sen tidigare?
Jag hade för mig att det var så. Delningar av trådar började vi med redan då jag var moderator, och jag har ett vagt minne om att även moderatorinlägget hamnade kronologiskt.
Ja, vilket som var vanligast säger jag inget om, det var ju delningar det handlade om.Jag tycker nog att det var vanligare att trådar slogs ihop förr (”det finns redan en tråd för x”), snarare än att de delades, även om det senare har förekommit länge.