Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Haha! Ja vi kommunicerar ju enbart med väggord numera här hemma, så därför passar det mig. Synd på mini som inte kan läsa ännu, men ja det är ju inte mitt fel om han inte viker sig för normen, visst?
Jag tycker att det är hemskt att du inte känner mig väl nog för att veta hur fruktansvärt långsam jag är? Känner du mig inte överhuvudtaget`? cry: (OBS, tre gråtande smileys - jag är mer ledsen än du är!) ((OBSOBS, noterade du aftonbladettankestrecket??????))
En dagsresa? EN?? Tre! MINST!
Jag måste kalla på min romska chariot att bli uppsatt, och sedan färdas i TREEE dagar. Gör slut på fem hästar och tre slavar under tiden.... Det är inte samma sak att vara påve idag som på romartiden!!
Åh, jag är likadan! Tror att det är om man är morgonmänniska eller kvällsmänniska? Var inte du ute och promenerade på morgnarna ett tag, var du mer positiv då, dvs när du väl varit ute?
Åh, vilken fiiiiiiin!! Lätt att jag ska ha en sån!! Jobbigt ute bara, när han bara vill gå på toar där det står rätt och det bara står tråkiga WC på alla.
Vi kommuncerar ju enbart i det, så imorse när jag gick upp möttes jag av "Råkade skita stopp i toan, hade bråttom till jobbet, du fixar va? Puzzpuzz znuttiz!!" Fint nog åt dig ellehhh??
Åh, måste jag duscha innan jag ska till gyn? Jag tänker att jag ska visa skrevet för en brud som skurit upp mig och sett INUTI mig, så noga kan det inte vara?
(Ja, jag ska duscha. Nu, suuuck! Komkom chariot! )
Hästmänniskan Personligen och generellt tänker jag även att en häst som är supersnäll och lugn 99% av tiden men sen "plötsligt" smäller det bara till...