OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Haha, men stresskursen var nog genom terapeuten på VC, fick iof remissen till terapeuten av "Torsten". :D Men det var han som skrev ut till Pappas! Åkte btw förbi Pappas Grill idag, gick inte in och lunchade. :p

Du ser, Torsten tycker bättre om alla än mig! Mig vill han bara köra ner saker i halsen på, ingenting annat :(

:D

kl

Jag har varit och kollat vilken hörsal jag ska till på fredag!:nailbiting: HJÄLP jag kommer DÖ!

Det är coolt ;)

Varför åker El massöro på semester just nu när min nacke behöver människan? :cautious:

"Torsten - som egentligen heter något annat - berättar om sina möten med Sniffe och Mammas. 'Sniffe och Mammas utövade utpressning mot mig. De lekte ofta good cop, bad cop. Ibland bråkade de sinsemellan om vem som skulle spela vem. Det var de värsta kvällarna, då blev jag ofta sittandes på kontoret i timmar och medlade innan vi kunde sätta igång med tortyren' berättar Torsten när vi träffar honom en tidig septemberkväll."

Hur vet du allt det här???? :eek:

Mirre: Eller hur! :D Dum massör för övrigt!

KL

Såg mig själv i spegeln alldeles nyss och vill lägga mig och gråta. Varför varför varför har jag begåvats med ett Mr Potato Head-ansikte? :( :(

Torsten har det tufft!

Och tack snälla du. Men idag ser jag detta:

mr-potato-head.jpg

när jag ser mig själv i spegeln.

YYYYYYYYYYYYYYL.

Jag ligger med "Torsten".

Kära, fina, rara du. Det har du inte. Däremot har du en hjärna som spelar lite spratt på dig ibland. Du är jättefin.

Okej, jag ska sockra ditt ego lite. Vet du vad jag tänkte när vi var hos dig? Jag tänkte såhär: Det är fasen inte rättvist att man får vara både sådär smart och roligt och samtidigt snygg! Orättvist! Och din näsa som du har komplex för? Inget konstigt alls. Skitfin näsa.

Åh vad snäll du är. Det var verkligen snällt sagt.

Idag känner jag mig dock som en rutten liten potatismänniska. Och så upptäckte jag när jag var ute alldeles nyss att det är mörkt och regnigt och kallt. Och så slog det mig att värre ska det bli. Och så försvann alla myspysbilder av varm choklad och filtar i huvudet och ersattes av bilder av mig själv, i snålblåst och regn, på väg hem från jobbet.

Yay. Höst. Skjut mig.

Jag gick från

1312_cozy_blanket_winterscoming.jpg

till

769279241_wVTJq-M.jpg

på en tredjedels sekund.

Hörru, peppo! Tack för påminnelsen (på riktigt!)!

Finns inget som muntrar upp så mycket som en katolik.

Skulle vara det då.

Det är dock bara en av dem som får en att spy i sängen på dejter. Förhoppningsvis.

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 112
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka