Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Haha, men stresskursen var nog genom terapeuten på VC, fick iof remissen till terapeuten av "Torsten". Men det var han som skrev ut till Pappas! Åkte btw förbi Pappas Grill idag, gick inte in och lunchade.
"Torsten - som egentligen heter något annat - berättar om sina möten med Sniffe och Mammas. 'Sniffe och Mammas utövade utpressning mot mig. De lekte ofta good cop, bad cop. Ibland bråkade de sinsemellan om vem som skulle spela vem. Det var de värsta kvällarna, då blev jag ofta sittandes på kontoret i timmar och medlade innan vi kunde sätta igång med tortyren' berättar Torsten när vi träffar honom en tidig septemberkväll."
Okej, jag ska sockra ditt ego lite. Vet du vad jag tänkte när vi var hos dig? Jag tänkte såhär: Det är fasen inte rättvist att man får vara både sådär smart och roligt och samtidigt snygg! Orättvist! Och din näsa som du har komplex för? Inget konstigt alls. Skitfin näsa.
Åh vad snäll du är. Det var verkligen snällt sagt.
Idag känner jag mig dock som en rutten liten potatismänniska. Och så upptäckte jag när jag var ute alldeles nyss att det är mörkt och regnigt och kallt. Och så slog det mig att värre ska det bli. Och så försvann alla myspysbilder av varm choklad och filtar i huvudet och ersattes av bilder av mig själv, i snålblåst och regn, på väg hem från jobbet.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.