OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Som jag tjatar om den där dagliga katoliken! Folk ringer mig och ba' "Lårdo, ska'ru me ut å supa?" Och jag ba' "Nä, inte fått i mig nån katolik idag. Måste lösa det först."

NÄJ

Jag vill inte bli kräksjuk av herr Katolik.

"Nä, inte fått i mig nån katolik idag. Måste lösa det först."
"Fått i dig". Höhö. Om du förstår vad jag menar.

Du, jag gjorde de gamla grekerna. Did them. Om du förstår vad jag menar.

Påven får i sig både en katolik och en apballe om dagen. Om du förstår vad jag menar.

Påven får i sig apballe fler gånger om dagen än du kan räkna. Och katoliker? Please. En kö. Till sovrummet. Varje effing sekund kommer en katolik i påvens närvaro.

Así. Tu madre no sabe nada de los asnos mono. Sin embargo, sé mucho sobre su culo. Si usted entiende lo que quiero decir.

Hey, me gusta que usted sabe sobre mi culo. Y si mi mono. Como mi querido amigo el Papa dice que no puede tener demasiados monos en el culo. Si usted entiende lo que quiero decir.

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 112
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka