OT-tråden nr 15

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Got2Be
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 332
  • Visningar Visningar 47 371
Sv: OT-tråden nr 15

Varför är man så entusiastisk på kvällen innan man går och lägger sig, men när man kommer upp orkar man inte ta tag i något?

Jag vill vara duktigt, företagsam och posetiv. Men det är jag inte.

Haha! Ja vi kommunicerar ju enbart med väggord numera här hemma, så därför passar det mig. Synd på mini som inte kan läsa ännu, men ja det är ju inte mitt fel om han inte viker sig för normen, visst?

Jag tycker att det är hemskt att du inte känner mig väl nog för att veta hur fruktansvärt långsam jag är? Känner du mig inte överhuvudtaget`? :cry: :cry: cry: (OBS, tre gråtande smileys - jag är mer ledsen än du är!) ((OBSOBS, noterade du aftonbladettankestrecket??????))

En dagsresa? EN?? :eek: :eek: Tre! MINST!

Jag måste kalla på min romska chariot att bli uppsatt, och sedan färdas i TREEE dagar. Gör slut på fem hästar och tre slavar under tiden.... Det är inte samma sak att vara påve idag som på romartiden!! :(

Åh, jag är likadan! Tror att det är om man är morgonmänniska eller kvällsmänniska? Var inte du ute och promenerade på morgnarna ett tag, var du mer positiv då, dvs när du väl varit ute? :)

Han får ju faktiskt växa upp och lära sig hur världen fungerar. Verklighetsförankring, tack!

OBS! Lården talar ut om Mammas SVEK
"Det var hemskt, jag grät hela tiden :cry: :cry::cry::cry:"

Slavar är inte vad de brukade vara. Har du shoppat slavar i Babylon på senaste tiden? Mardröm.

Men bra, då är vi två mot en, jag säger det till honom!

Oj, fyra smileys! Du måste VERKLIGEN ha varit ledsen!!!!!

Nu höll jag på att dra ett opassande skämt. Ajabaja!

Du kan ju göra det lite lättare för honom med fonetisk (?) skrift à la Hipp Hipp:
207117-v%C3%A4ggord.jpg

JA!!!!1!!!!1!!!!

Åh, opassande skämt! Me loves it! Tells me!

Åh, vilken fiiiiiiin!! Lätt att jag ska ha en sån!! Jobbigt ute bara, när han bara vill gå på toar där det står rätt och det bara står tråkiga WC på alla. :p

Stackare!!!! :( :( :( :( :(

Åka på internationella bilutställningen i Frankfurt och åka förbi mitt blivande universitet!:nailbiting:

samma

Vi kommuncerar ju enbart i det, så imorse när jag gick upp möttes jag av "Råkade skita stopp i toan, hade bråttom till jobbet, du fixar va? Puzzpuzz znuttiz!!" Fint nog åt dig ellehhh??

Åh, måste jag duscha innan jag ska till gyn? Jag tänker att jag ska visa skrevet för en brud som skurit upp mig och sett INUTI mig, så noga kan det inte vara? :p

(Ja, jag ska duscha. Nu, suuuck! Komkom chariot! ;))

Åh, skojsigt! (varför skrev jag så? konstigt ord)

Jag ska göra så lite som möjligt tror jag. Är så jävla låg idag.

Gud så skönt! Ändå fint att hinna sätta upp de väggorden innan jobbet?! :love: Han bryr sig verkligen om dig!

Skönt! Att duscha och gå till gyn och äta godis.

Jag borde också gå till gyn. Men det känns så jefla läskigt!

Ja, han är så rar!! :love: Tyvärr börjar det blir lite trångt på väggarna, och svårt att hitta det senaste, mellan alla gamla meddelanden liksom.

Ska bli rätt kul med pluggandet också, förra veckans tema var AAAAAASTRIST, men nu blir det roligt igen! :D

Har du ingen du kan ha med dig och hålla i handen? :)

Åh, det låter roligt fast jag har ingen aning om vad det innebär? :)

Jag blev jätteledsen helt plötsligt. Bara pang boom. :(

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
430
Senast: movi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 768
Senast: qitis
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 372
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 200
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka