OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Haha eller hur! :D Som någon skrev här i forumet häromdagen; "Dogs have owners, cats have staff".

Island: Är ej helt övertygad.

Mvh, har haft samma avatar hela tiden :angel:

KL
Beställde en Glossybox förut, efter jag hade gjort det fick jag rabatt hos dom. Funderar på hur dom tänkte där? Kan ju inte utnyttja den.

kl
Jag har smaken av sushiris i munnen, fast jag har inte ätit det på länge :p och det gör mig helt vansinnigt sugen på sushi!

Kl
jobbar och känner mig allmänt omotiverad och illamående.
Har kommit fram till att så länge jag stressar och gör saker i full fart slipper jag illamåendet. Knäppa kropp!

kl
Jag måste sätta igång och skriva labbrapport. Ska svara på en tiotusen frågor med. Sen tror jag att jag ska ta lite biokemi idag och försöka träna pilates lite.

Just nu: 0 grader:angel:
Men i morse hade vi faktiskt -3:eek:
Det stür att det ska bli -5 pü onsdag! Men det lär väl hinna ändras!

Mvh En svensk som inte längre är van vid det svenska klimatet!

Haha, jag vet! Min mamma skrattar åt mig varenda gång vi skypear:eek::(
Och jag sitter typ med jacka inomhus!:o:D Jag tyckte att +3 var normalt nu, men med minusgrader har jag inte riktigt ställt om kroppen till!

Jag har jacka på mig när jag är på universitetet eftersom jag sitter i en skit runkig byggnad som vinden bara drar rakt igenom!

Funderar på att köpa tofflor att ha på jobbet för att inte frysa. Men det känns som pensionärs varning.

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
262
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
992
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka