OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Sent: Kör med kladdkaka, är nog det som är lättast att få med sig

G2b: Marsch iväg och plugga!!

kl
Behöver börja laga mat, mini har feber och ligger och sover, bävar inför natten :p

Jag försöker!:arghh: Nej nu jävlar. Nu ska jag logga ut från buke och öppna upp böckerna!

Ja, för mig tog det stopp så jag kände att det är bättre att sluta, annars gör jag mig själv bara förvirrad!:p

Varför går saker sönder vid sämsta tänkbara tillfälle?
Alltid dyra saker som man verkligen behöver också. :meh:
Att ha småbarn och stå utan tvättmaskin och dammsugare är inte en helt lyckad kombination. Precis före jul också. Yay....

Just nu är jag nöjd över att jobba på kontor, min kollegor ska börja jobba FEM TIMMAR innan mig imorgon. Sen ska vi inte prata om lastbilschaufförer som har det schemat varje dag... Starkare!

Sent: Kör med kladdkaka, är nog det som är lättast att få med sig

G2b: Marsch iväg och plugga!!

kl
Behöver börja laga mat, mini har feber och ligger och sover, bävar inför natten :p

Blev ingen tårta, åkte till pappa och åt mat i stället. ;) Stakars mini.

Nu vet du vad du ska önska dig i julklapp!! Jag fick en tvättmaskin på min förra födelsedag:p

Andersson (siba) har haft en billig påslös dammsugare (ca 800, tog tre års försäkring för 100 kr med) har fungerat riktigt bra i vårt hem i över ett år. Behöver tömmas oftare än vanligt bara.

Själv är jag ledig hela helgen. :D Och alla andra. Sen är det bara tre veckor kvar till julledigt. :D Förvisso obetald, men ändå semester!!!

Skönt! Ska inte gnälla jobbar var tredje helg. Jobbar helgen innan jul ledig den 23/12 sen jobb hela julen.

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
988
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka