OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Tacos :love: Lite avis! Jag åt fil och en fralla till middag. Grillade korv till lunch. Lyxigt värre :D

Hoppas han inte jobbar allt för länge ikväll så ni får lördagsmysa snart :)

Chips är goooott :D Älskar att det finns så många goda chipssmaker. Faast å andra sidan vore det lättare att hålla sig ifrån om de var äckliga :angel:

Jag äääääälskar tacos :love: Men fil och fralla är ju fint också ;)

Ja, det hoppas jag med! Han lovade att sluta vid halv nio så jag hoppas på det :)

And she is baaaack!!!

(det skulle vara versaler men så glömde jag att skriva en liten bokstav och då tyckte jag att det var enklare att skriva till denna parentes än att skriva om raden ovanför med en liten bokstav....)

Jag önskar att chips var äckligt. Jag önskar att allting som är sött och onyttigt och förskräckligt gott och beroendeframkallande vore äckligt. Livet skulle bli så mycket enklare då :(

Jag gillar faktiskt inte chips. (dagens intressanta fakta)

däremot konsumerar vi sanslösa mängder cola här. har aldrig gjort det förut så jag vetefan varför vi har börjat med det nu :confused: (SÅ JÄVLA GOTT, för övrigt)

Åh, tacos har inte jag ätit på evigheter! Visserligen åt jag mexikanskt igår så det går ingen nöd på mig. Och maten här slår allt, det är nog det jag kommer sakna mest när jag åker tillbaka till Sverige. Maten och frukten. :love:

Jag vet att hon är på låtsas, faktiskt :eek:

Högteknologiskt hologram! :cautious:

Ja!

Säkert planterad av ryska maffian? O_o

*kl*

Jag hittade glass i frysen! :bow:

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
985
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka