OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

kl men inlägg till matdebatten

Just käkat mongolisk buffé med sambon:d Inte sugen på chips för fem öre!

Men har choklad och vin sen:p

Nej inte förbjuda glass, det är för gott för det :p

Blev lax till kvällsmat här idag, hur gott som helst :d

Usch tycker så synd om mini, han har fått en gräslig hosta.

Man minskar ju inte suget av att titta på hoppningen från Globen och massa hästannonser heller :p
Eller vad sägs om en chokladbrun nordis med bläs :love: Synd att de klippt av halva manen på den bara, hälften är ojämt klippt rakt av och resten är långt O_o
Asfult verkligen

grodan: Meeen fuusk!

Niffe - är du verkligen säger? :cautious:
Mycket!

JAG HAR ÄTIT TACOS :banana:

Fick 50 fantastiska minutrar med min sambo och tacos innan sambodjuret var tvungen att återgå till jobbet. Så nu blir det buke för mig resten av kvällen :D

Blö blö blö, måste hänga tvätten. Typ nu. Varför finns inte det som inbyggd funktion i tvättmaskinen? Skulle älska ett helhetskoncept med tvättning, hängning och vikning.

Meh måste han jobba mera? Vad fint att ni fick äta middag tillsammans i alla fall!
Jaaaa, han har deadline om ett par veckor och vill jobba undan så snabbt som möjligt. Han ska dock bara jobba till elva ikväll, så det är inte så farligt :)

Det tycker jag är en utmärkt fråga.

Det finns väldigt mycket som skulle förenkla vardagen för människor, men som vi ändå inte uppfinner? Eller om det nu finns - är dyyyyrt :mad:

Stjärnis: Meh. Jag åt en clementin :D

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
985
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka